گروه : فرهنگی

دومین جشنواره بازیگری کودک سروش گیلان، ۲۸ و ۳۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵ در سالن آمفی تئاتر کارگاه هنر سروش گیلان برگزار می شود.

سیده مهسا نقیبی مربی تئاتر کودک کارگاه هنر سروش گیلان با اعلام این خبر افزود: در این جشنواره نمایش موزیکال کودک، فرم های نمایشی، نمایش های زبان مادری، مسابقه و بازی اجرا خواهد شد. در این دو روز ۱۲ نمایش (روزی ۶ اجرا) خواهیم داشت که ترکیبی از کودکان سن ۶ الی ۱۳ سال که همگی هنرجوی بازیگری هستند، خواهد بود. بعضی ها از این کودکان، برای اولین بار صحنه را تجربه می کنند و برخی نیز پیش از این، در این جشنواره‌ شرکت داشته اند.
وی ادامه داد: تفاوت ترم ها در انتخاب موسیقی، گریم و‌ متن بچه ها مشهود هست. همچنین در یکی از اثر ها به نام کدو قلقله زن که به زبان مادری است، بنده هم به عنوان قصه گو حضور دارم تا بچه ها در اجرای زبان مادری دچار اشتباه نشوند.
نقیبی خاطرنشان کرد: عواملی که در این برنامه همکاری دارند عبارتند از:
موسیقی: محسن میرزایی، والارضا حسنی افشار
گریم: بیتا کشاورز
دوخت لباس: مزون غزل بانو (خانم صفری)
پوستر :محسن میرزایی
و سپاس از همکاری مدیریت محترم سروش گیلان جناب آقای میرحامد کاسی پور و همکاری همه پرسنل خوب سروش گیلان و‌ همچنین سپاس خانواده های عزیزی که در کنار ما هستند و همکاری میکنند و  فرزندان خودشان را برای آموزش بازیگری به ما سپردند.
وی در پایان تاکیدکرد: هدف اصلی از برگزاری این جشنواره، ایجاد انگیزه و اعتماد به نفس و خلاقیت بازیگری و همینطور فراهم آوردن فضایی شاد و مفرح برای کودکان است که امیدوارم این امر محقق شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان