شهردار لاهیجان گزارش عملکرد یکساله مدیریت شهری را در جمع خبرنگاران  ارائه داد .

رضا زنده دل به برخی از اقدامات مهم شهرداری لاهیجان در یکسال گذشته پرداخت و همچنین چشم انداز چند ساله این شهرستان را ذکر کرد.

شهردار لاهیجان با اشاره به اینکه ۱۲۰۰۰۰مترمربع از خیابان های شهرستان آسفالت و لکه گیری شده است افزود ؛ در بودجه سال جدید ۴۰ تا ۵۰ میلیارد هزینه برای ترمیم خیابان ها در نظر گرفته ایم تا در ۴ سال آینده این معظل هموار شود .

این مقام مسئول در ادامه به بحث پیاده رو سازی پرداخت و گفت : ۱۳۰۰۰ متر مربع پیاده رو سازی در بخش های بافت فرسوده و جدید در خیابان دانشگاه آزاد، میدان چای، بلوار امام رضا اعمال شد، که در سال جدید ۲۰۰۰۰مترمربع پیاده رو سازی خواهیم داشت.

وی به مبحث دیوارسازی شهرک فرهنگیان اشاره کرد و گفت ؛ ۸ میلیارد هزینه برای این پروژه اعمال شد تا استحکام لازم ساختمان های اطراف تامین شود و بعد از اتمام کار دیوارسازی، به زیباسازی آن منطقه خواهیم پرداخت .

رضا زنده دل در ادامه به احداث پل نخجیرکلایه اشاره داشت و اظهار کرد؛ حدود ۱/۲۰۰ میلیون تومان برای این پل استراتژیک هزینه شد که باعث تسهیل در بحث امدادرسانی شد.

شهردار لاهیجان با عنوان اینکه هیچ گاه تموشل به سروان دوم تبدیل نمیشود اظهار داشت ؛ ما قبلا بحران تموشل را حل کردیم شیرابه ها در استخر شیرابه انباشته و در نهایت تصفیه میشوند و تمام زباله ها به صورت بهداشتی و زهکشی شده دفن میشود.

ایشان با تاکید به اینکه بودجه سال جدید ۶۱۰میلیارد تومان در نظر گرفته شده است افزود ؛ ۵۰ درصد این بودجه از طریق عوارض و مابقی آن از طریق درآمد مالی طرح تفضیلی ، و املاکی که به دست شهرداری خواهد آمد، اعمال میشود که صرف آسفالت های سطح شهر ، تالاب حاجی آباد، بلوار عاقلیه، سنگ فرش کردن هشت محل،سنگ فرش خیابان های شیشه گران و شهیدکریمی، نورپردازی شهری، تملک آرامستان و … خواهد شد.

اقدامات دیگر مدیریت شهری لاهیجان عبارتند از ؛

تکمیل پارک جانبازان

احداث آشیانه ایستگاه ۳  آتش نشانی

بازآفرینی محله پرده سر و کاروانسرابر

طراحی میادین انتظام و وحدت

نورپردازی در خیابان شهید مطهری، استخر، مقبره کاشف السلطنه، باغ ملی ، کوی زمانی، خیابان انقلاب و …

 

 

خبرنگار ؛ نصیبه جانی پور

عکاس؛ سید احمدرضا کیایی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان