در پی انتشار گزارشی مبنی بر تهدید سپیدرود و داماش به محرومیت از میزبانی، اداره ورزش و جوانان گیلان به این موضوع واکنش نشان داد.

کاشف خبر / به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان گیلان؛ از آنجاییکه ماه ها قبل با گزارش واحد فنی مهندسی اداره کل در جریان ایراداتی چون کهنه بودن فیوزها، برخی اتصالات و تعداد پروژکتورهای روشنایی ورزشگاه سردار جنگل رشت بودیم، تقریبا ۳ هفته پیش اصلاحات نور این ورزشگاه انجام شد و بازی تیم های داماش و سپیدرود رشت ۱۰۰درصد در ورزشگاه سردار جنگل انجام خواهدشد.

این روابط عمومی با اشاره به اینکه با حمایت های دکتر عباسی استاندار و نمایندگان مجلس درگیلان هر آنچه قول داده بودیم تاکنون عملیاتی شد، گفت: زمانی بود که تمامی تیم های فوتبال گیلان در سردار جنگل رشت بازی می کردند اما در این مدت یکساله با صرف ۱۲۰میلیارد تومان اعتبار ورزشگاه های انزلی، رشت، تالش، آستارا و فومن را آماده بازی کردیم.

پس از ۵سال توقف، در یکسال اخیر با تلاش های شبانه روزی فاز اول سکوها و زمین چمن طبیعی ورزشگاه شهید عضدی رشت را آماده کردیم و قرار بود در ایام دهه فجر با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شود که متاسفانه حادثه سقوط بالگرد در کرمان اتفاق افتاد و منتظر هستیم افتتاحیه بزرگی برگزار کنیم.

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان در ادامه اعلام کرد: نامه سازمان لیگ فوتبال کشور هرساله پیش از ماه مبارک رمضان برای تقویت سیستم برق و روشنایی ورزشگاه های تمامی تیم های لیگ های مختلف کشور ارسال می شود و امسال هم به همان شکل انجام شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان