رییس آموزش و پرورش لاهیجان اظهار کرد: صبح امروز گزارشی مبنی بر علائم انتشار گاز در ۲ مدرسه ابتدایی و متوسطه علامه طباطبایی و تاجگردون که در هم‌جواری یکدیگر قرار دارند دریافت کردیم که بلافاصله کارشناسان بهداشت و اکیپ اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

کاشف خبر / به نقل از فارس؛ سید شمس‌الدین نور حسینی رئیس اداره آموزش‌وپرورش لاهیجان نیز در خصوص مسمومیت دانش‌آموزان ۲ مدرسه دخترانه لاهیجان اظهار کرد: صبح امروز گزارشی مبنی بر علائم انتشار گاز در ۲ مدرسه ابتدایی و متوسطه علامه طباطبایی و تاجگردون که در هم‌جواری یکدیگر قرار دارند دریافت کردیم که بلافاصله کارشناسان بهداشت و اکیپ اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس از بررسی‌های میدانی و معاینات، ۱۰ نفر از دانش‌آموزان که دچار سرگیجه بودند به بیمارستان منتقل شدند، تصریح کرد: پس از معاینات دقیق‌تر در بیمارستان مشخص شد هیچ‌یک از این ۱۰ دانش‌آموز دچار آسیب جدی نشده‌اند و علائمی مانند سرگیجه و تهوع بیشتر ناشی از استرس و آسیب‌های روحی روانی بوده است.

نور حسینی با تأکید بر اینکه فردا مدارس شهرستان لاهیجان همچنان دایر است، بیان کرد: والدین تحت تأثیر رسانه‌ها و برخی افراد که نیات‌ سوء آن‌ها بر همگان آشکار است قرار نگیرند تا فرزندانشان نیز با آرامش خاطر و بدون نگرانی بتوانند به تحصیل خود ادامه دهند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان