گروه : اجتماعی

بیستمین جشنواره فرهنگی هنری در زندان مرکزی رشت برگزار شد که بعد از بررسی آثار زندان های تابعه، زندان مرکزی رشت مقام نخست را کسب کرد.

کاشف خبر / به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان گیلان، در راستای برگزاری بیستمین جشنواره فرهنگی هنری زندان های کشور، زندان مرکزی ، میزبان گروه های هنری زندان های تابعه گیلان شد .
محمدی اصل مدیرکل زندان های گیلان ضمن تشکر از همکاران در حوزه اصلاح و تربیت ،اهمیت و نقش جایگاه برنامه های فرهنگی ، اصلاحی و تربیتی را در توانمندی و افزایش مهارت های گروه هدف مهم شمرد و گفت :‌در راستای دستاورد های نظام زندانبانی اسلامی ،جهاد تببین یکی از محور های مهم در برنامه های فرهنگی است و وظیفه خود می دانیم درراستای محوریت جهاد تبیین، ارزش های اسلامی و باور های دینی را با بکارگیری مناسب برنامه های اصلاحی و تربیتی و ساخت محتوای مناسب ارتقا دهیم.
وی برنامه های اصلاحی و تربیتی را پس از آزادی نیز مهم شمرد و افزود، ملاک‌ و معیارها در حوزه برنامه های فرهنگی باید بگونه ای باشد که فرد آزاد شده زندگی‌ سعادتمندانه‌ای در جامعه داشته باشد و تاثیر مثبت آن نیز در زوایای مختلف زندگی و خانوادگی آن نمایان شود .
در این جشنواره که با حضور داوران از حوزه هنری انقلاب اسلامی استان گیلان همراه بود، بعد از بررسی آثارِ زندان های تابعه، زندان مرکزی رشت مقام نخست را کسب کرد .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان