گروه : دسته‌بندی نشده

در مسابقه روز یکشنبه بین تیم های سپیدرود رشت و گل ریحان البرز حادثه تراژیک و تاسف باری در ورزشگاه سردار جنگل رخ داد که در آن عده ای محدود با نادیده گرفتن فرهنگ اصیل مردم رشت و مکتب اخلاقی باشگاه سپیدرود به بازیکنان و مربیان باشگاه اهانت کردند و با وارد کردن خسارت به ورزشگاه سردار جنگل و ورود به زمین مسابقه و اختلال در روند بازی به عوامل برگزاری مسابقه بی احترامی کردند.

به گزارش کاشف خبر ،
باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت ضمن تقبیح رفتارهای هنجارشکنانه، توجه هواداران اصیل و فهیم سپیدرود را به مراتب زیر معطوف می دارد:

یک/ فوتبال تمرین مدنیت است و یکی از ویژگی های مدنیت تبدیل رفتارهای پرخاشگرانه به رفتارهای تعاملی اجتماعی است و در واقع یکی از مهم ترین نمودهای آن تبدیل نزاع ها و دوئل ها و دشمنی ها به رقابت های سالم در عرصه ای جوانمردانه مبتنی بر قانون می باشد.

دو/ همه باشگاه های فوتبال در دنیا روزهای خوب و بد دارند و از قواعد نانوشته فوتبال این است که طرفداری و حمایت از یک تیم در هر دو صورت آن انجام می شود. وفاداری در هواداری به خصوص در زمانی است که تیم ها نتایج مناسبی نمی گیرند و در چنین شرایطی است که حمایت و درک هوادار بیش از هر زمانی ضروری می باشد.

سه/ هر تیم بزرگی از جمله سپیدرود طیفی گسترده از هواداران و با ویژگی های شخصیتی متفاوتی از جمله هوادار وفادار، دلسوز و با نزاکت و یا احساسی دارد اما نمی شود انکار کرد که عده ای هنجارشکن وجود دارند که بدیهی است رفتار این عده محدود و هنجارشکن هیچ نسبتی با مکتب اخلاقی سپیدرود و هواداران فهیم سپیدرود ندارد.

چهار/ باشگاه سپیدرود رشت با آگاهی از فرایند مشکلات پس از سقوط از لیگ برتر و جدا شدن بازیکنان و مشکلات مالکیتی، مالی، تشکیل تیم، جذب بازیکن در فصل جاری و ..‌. عملکرد کادر فنی و بازیکنان را مطابق با سیاست گذاری باشگاه دانسته که با جوانگرایی و سازندگی و پوشش نقاط ضعف با بازیکنان با تجربه برای موفقیت قدم برداشته شود. از این رو آنانی که ندانسته و یا آگاهانه بر طبل تفرقه می کوبند باید بدانند که باشگاه براساس ارزیابی های فنی و منافع و مصالح خود و هواداران تصمیم می گیرد نه جوسازی های هدایت شده بیرونی.

پنج/ مدیریت باشگاه ضمن حمایت از کادرفنی و بازیکنان عزیز و با انگیزه سپیدرود، از هواداران فهیم و اصیل خود می خواهد که هم چون گذشته از تیم محبوب خود حمایت کنند و اجازه ندهند عده ای فرصت طلب و تحریک شده در صفوف آنان نفوذ کرده و اعتبار باشگاه و جامعه هواداری را زیر سوال ببرند.

شش/ باشگاه سپیدرود ضمن سپاسگزاری از اقدامات تامینی نیروی انتظامی و دیگر نهادهای مسئول، از دستگاه محترم قضایی می خواهد با تمامی اخلال گران نظم و امنیت ورزشگاه ها برخورد کنند.

باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان