به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات ورزشی ویژه سربازان در پارک ورزشی زندان ضیابر برگزار و در پایان به نفرات برتر مرخصی تشویقی و جوایزی به رسم یادبود اهدا شد .

کاشف خبر/ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان گیلان،در راستای کاهش آسیب ها ، افزایش روحیه نشاط و شادابی یک دوره مسابقات ورزشی آمادگی جسمانی ویژه سربازان در زندان ضیابر برگزار شد .

محمدی اصل مدیر کل زندان های گیلان برگزاری مسابقات ورزشی ویژه سربازان را به منظور ایجاد روحیه خدمتی، سلامت و نشاط دانست و افزود،زندگی روزمره انسان ها جدا از فعالیت های بدنی مقدور نیست و برگزای اینگونه مراسمات ورزشی برای سربازان می تواند باعث تقویت قوای جسمی و روحی گردد.

محمدی اصل ورزش را باعث ارتقای انگیزه در جامعه خواند و گفت :در مجموعه سازمان زندان ها جشنواره های مختلف ورزشی ویژه زندانیان ، کارکنان و سربازان در طول سال توسط اداره فرهنگی ورزشی برگزار، و حتی این جشنواره ها نیز بصورت انتخابی برای اعزام به استان ها نیز انجام می گردد که خروجی آن سلامتی کامل جسمی، ذهنی، اجتماعی و روحی برای گروه هدف و دیگر افراد است.
مدیر کل زندان های گیلان در خصوص نقش ورزش در پر کردن اوقات فراغت گفت : با گسترش هر چه بیشتر برنامه های ورزشی در زندان ها می توان تفکر افراد را به انگیزه های مثبت سوق داد و افراد از حالت غیر پویایی ، فعال تر و توانایی افراد در یادگیری مهارت های رفتاری را افزایش داد

محمدی اصل در پایان تلاش برای پویایی هر چه بیشتر سربازان در راستای بدست آودن زندگی مطلوب را با برگزاری برنامه های مختلف علمی ، فرهنگی و ورزشی مفید دانست و افرود،‌ با برگزاری اینگونه مراسمات باعث ارتقا بهره وری در زندگی مختلف اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی افراد می گردد .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان