رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با صدور هشداری از مردم خواست تا از سفرهای غیرضروری به استان گیلان با توجه به شرایط جوی بپرهیزند.

کاشف خبر/ به نقل از ایرنا، سرهنگ جاور صفاری سه شنبه شب از هموطنان خواست در صورت غیر ضروری بودن سفر، از رفتن به استان گیلان به دلیل شرایط جوی پیش بینی شده خودداری کنند.

 وی در تشریح شرایط جاده های استان گیلان اظهار داشت: رانندگان در صورت سفر به استان طی روزهای پیش رو حتما تجهیزات زمستانه به‌ویژه زنجیرچرخ همراه داشته باشند؛ ضمن اینکه قوانین راهنمایی و رانندگی را به طور کامل رعایت کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی گیلان همچنین به وضعیت کنونی راه‌های استان نیز اشاره و بیان کرد: در حال حاضر تردد در همه محورهای گیلان به غیر از پونل- خلخال که هر ساله با بارش برف سنگین به‌منظور ایمنی تردد کنندگان بسته می شود، تردد در سایر شهرستان ‌های استان برقرار است.

سرهنگ صفاری اضافه کرد: براساس گزارش ها، هم اینک در محور آستارا- اردبیل در محدوده گردنه حیران و همچنین محور سیاهکل- دیلمان بارش باران را داریم . براساس پیش بینی هواشناسی امکان بارش برف در دامنه ها و حتی جلگه نیز از امشب در استان وجود دارد، بنابراین از هموطنان درخواست می شود تا مراقبت ها و تمهیدات لازم برای تردد در راه‌های استان را داشته باشند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان یادآور شد: شهروندان می توانند برای اطلاع از اخرین وضعیت راههای استان با سامانه ۱۴۱ ر مدیریت راه‌های استان تماس بگیرند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان