مدیر عامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان گیلان از برگزاری نخستین دوره آموزشی تجربه نگاری محیط زیست برای اصحاب رسانه گیلان خبر داد.

کاشف خبر / به نقل از خبرگزاری برنا از گیلان؛ میلاد ابراهیمی با اعلام این خبر اظهار داشت : این دوره آموزشی در سه مرحله و با همکاری اداره کل محیط زیست گیلان و پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی و با حضور اساتید حوزه محیط زیست برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مرحله نخست این دوره آموزشی در روز یکشنبه ۲۵ دی ماه ادامه داد: سرفصل های دوره آموزشی تجربه نگاری محیط زیست شامل ” محیط زیست دغدغه عمومی ” ، “حقوق محیط زیست ” ، “تنوع زیستی در ایران با تاکید بر گیلان ” ، ” تالاب انزلی ، ظرفیت و آسیب ها ” ، ” آلودگی و نابودی آب و خاک و راهکارها ” و ” مشارکت مردمی در برطرف کردن مسائل زیست محیطی ” خواهد بود.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان گیلان با اشاره به چگونگی ثبت‌نام اصحاب رسانه در دوره آموزشی تجربه نگاری محیط زیست عنوان کرد: خبرنگارانی که تمایل به شرکت در این دوره را دارند می توانند حداکثر تا روز پنج شنبه ۲۲ دی ماه با ارسال نام و نام خانوادگی ، کد ملی و نام رسانه به شماره پیامکی ۳۰۰۰۵۰۶۳ نام نویسی کرده و در این دوره آموزشی شرکت کنند.

ابراهیمی با اشاره به صدور گواهینامه برای شرکت کنندگان دوره آموزشی مذکور گفت: این دوره آموزشی برای اصحاب رسانه استان گیلان رایگان است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان