رسول فرخی گفت: پیگیری هایی برای اختصاص اعتبار به پروژه میدان گیل لاهیجان انجام گرفته است و اگر این اعتبار تخصیص پیدا کند طی ۳ ماه آینده این پروژه به اتمام برسد.

کاشف خبر/ به نقل از خبرگزاری خانه ملت  ، رسول فرخی  به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: پیگیری هایی برای اخذ تجهیزات راهسازی صورت گرفته است اما تاکنون اتفاق مطلوبی انجام نگرفته است، لذا انتظار می رود وزارت راه و شهرسازی مساعدت لازم را در این رابطه داشته باشد.

وی افزود: همچنین تلاش هایی هم برای ساخت چند پل روستایی انجام گرفته است و انتظار می رود وزارتخانه مذکور برای ساخت این پل ها نیز اقدام اساسی انجام دهد چرا که نبود این پل ها سبب مشکلاتی برای مردم این روستاها می شود البته براساس قول های داده شده مقرر شد اقداماتی از سوی اداره کل انجام گیرد.

نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس بیان کرد: برای اتمام پروژه میدان گیل هم با معاون وزیر راه مباحثی مطرح شد تا اعتبار لازم در نظر گرفته شود که اگر این اتفاق بیفتد طی ۳ ماه آینده به بهره برداری می رسد.

این نماینده مردم در مجلس گفت: اگر این پروژه به بهره برداری برسد ترافیک بسیاری را از بین خواهد برد و امیدوارم که وزارت راه اعتبار لازم را برای اتمام این پروژه اختصاص دهد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان