استان خوزستان از شعبه ماهشهر در راستای خدمت رسانی به مردم و صنایع و شرکت ها رونمایی و این شعبه را افتتاح کرد. وی بعد از افتتاح این شعبه با حضور در دفتر مرکزی خوزستان

کاشف خبر / به نقل از خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم، علی جباری رئیس شرکت بیمه رازی به همراه هیئتی با حضور در استان خوزستان از شعبه ماهشهر در راستای خدمت رسانی به مردم و صنایع و شرکت ها رونمایی و این شعبه را افتتاح کرد.

وی بعد از افتتاح این شعبه با حضور در دفتر مرکزی خوزستان ضمن تبریک روز میلاد حضرت زینب(س) و همچنین سالروز ایجاد بیمه که ۱۳آذرماه است در نشست خبری با خبرنگاران اظهارداشت: سی سال است که در صنعت بیمه در حال فعالیت هستم و معتقدم که یک ضلع اساسی در بهبود ارتباط مردم با صنعت بیمه، رسانه ها می باشند.

وی با اشاره به اینکه سفر به استان عزیز و بزرگ خوزستان با دو هدف بوده است خاطر نشان کرد: ابتدا یک پایگاه جدیدی از صنعت بیمه رازی را در بندرماهشهر افتتاح کردیم تا بتوانیم به مردم این شهرستان خدمات رسانی کنیم، همچنین اینکه هدف دوم ما این بود با همکاران و اعضای شبکه نمایندگی خود نشستی داشته باشیم و نقطه نظرات آن ها را بشنویم و برای آینده کاری برنامه ریزی مناسبی انجام دهیم، زیرا معتقدیم فرهنگ سازی و خدمات رسانی در بیمه با شنیدن مسائل و مشکلات از زبان همکارانمان سریعتر انجام می شود.

جباری ادامه داد: کارهای بسیار خوبی شرکت بیمه رازی در استان خوزستان با حضور آقای هاشمی که یکی از مدیران ارزشمند ما هستند انجام داده است و قطعا برنامه های متنوعی که آنها را دنبال می کنیم و انشالله بعد از به نتیجه رسیدن از طریق رسانه ها آن را به مردم اعلام خواهیم کرد.

وی بیان کرد: در سطح کلان بیمه رازی در ۷ماهه اخیر بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد ریال تولید حق بیمه در کشور داشته، بالای ۱۰ هزار میلیارد ریال حق خسارت پرداخت کرده است و در تمام حوزه های بیمه ای در حوزه های زیربنایی از نفت و گاز گرفته تا حوزه حمل و نقل، درمان و خودرو در سراسر کشور به خصوص برای مردم خدمات ارائه کرده است.

رئیس شرکت بیمه رازی کشور با اشاره به اینکه در آستانه سالروز تاسیس بیمه می باشیم اظهارداشت: ۸دهه از عمر بیمه در کشورمان می گذرد و امروز در بازارهای مالی ما اگر آن را یک مثلث در نظر بگیریم سه بازار پول، سرمایه و بیمه مهمترین بخش آن است. این سه مولفه در کنار هم بازار مالی یک کشور را می سازند نقش بازار بیمه در رونق اقتصاد کشور در ثبات اقتصاد ملی بسیار مهمی است و نقش بسزایی در توسعه پایدار هر کشوری دارد هیچ سرمایه گذاری بدون بیمه در هیچ کجای دنیا و کشور ما شکل نمی گیردچون محصول صنعت بیمه اطمینان، امنیت و آرامش است هر سرمایه گذاری را در نظر بگیرید اولین تقاضایش برای سرمایه گذاری امنیت هست. این محصول ارزشمند را صنعت بیمه تولید می کند.

جباری تاکید کرد: با توجه به عمر بیمه در کشور هر پوشش بیمه ای، کسب و کار و دستگاهی، بنگاه اقتصادی و مجموعه صنعتی نیاز داشته باشد امکان پوشش بیمه ای در داخل کشور توسط صنعت بیمه کشورمان وجود دارد. و علیرغم اینکه صنعت بیمه جزو صنایع مورد تحریم کشورهای خارجی بوده در این چند سال این صنعت به درستی توانسته این ریسک را در کشور مدیریت کند و برای تمام مجموعه های اقتصادی و بزرگ کشور پوشش های مورد نیاز را ارایه دهد. هیچ ناوگان هواپیمایی، ریلی، جاده ای بدون پوشش بیمه نمی تواند حرکت کند و یا در پروژه های بزرگ نفتی و انرژی در سطح کشور نمی توان بدون پوشش بیمه ای تداوم فعالیت داشته باشیم.
وی با بیان اینکه بیمه رازی یکی از اعضای این خانواده است خاطرنشان کرد: این بیمه را به عنوان یک بیمه گر حرفه ای بشناسید که امکان این خدمت بزرگ را برای کشور در ارایه پوشش بیمه ای در پروژه های ملی اعم از نفت و انرژی و هواپیمایی را انجام می دهد. در حوزه ی درمان و حوزه های خورد هم پوشش های بیمه ای بسیار گسترده ای را هم در سطح سازمان های دولتی و هم غیر دولتی و بنگاه های اقتصادی ارایه داده و بیمه های اشخاص، زندگی و درمان پوشش های بیمه ای بسیاری را ارایه داده است و قصدداریم در استان خوزستان پایگاه های بیمه ای را افزایش دهیم و قدم اول در بندرماهشهر انجام داده ایم و در برنامه ریزی بعدی نیز قرار است در شهرستان های دزفول و آبادان در آینده نزدیک شعبه های دیگر رازی را افتتاح کنیم.

جباری با اشاره به اینکه در صنعت بیمه یک قرارداد اشخاص حقیقی و حقوقی ریسک ها ی خود را به شرکت های بیمه منتقل می کند عنوان کرد: شرکت بیمه رازی سه ویژگی بارز و برجسته ای دارد که بعنوان استراژدی و راهبری این شرکت است؛ یکی از آن ها پایبندی به ایفای تعهدات، ارایه خدمات بسیارخوب به موقع و سومین ویژگی نیز توان گری مالی بسیار خوب که یکی از مولفه های و شاخص های اصلی ارزیابی شرکت های بیمه گر بحث توانگری مالی در کنار ایفای تعهدات و ارایه خدمات به موقع بحث توانگری مالی است امروز شرکت بیمه رازی به لحاظ توان گری مالی، سرمایه ای که یک شرکت بیمه گرداشته باشد جزو ۵شرکت بازار بیمه کشور است.

وی بابیان اینکه سازمان های مختلف اقبال خوبی نسبت به بیمه رازی دارند به این جهت که بیمه رازی یک بیمه گر حرفه ای است و غافل از بیمه شدگانش و بیمه گزارانش نیست و همیشه در کنار بیمه شده و بیمه شدگانش و بیمه گزارانش است، خاطرنشان کرد: امسال با کمک بیمه مرکزی ایران و مشارکت سایر شرکت های بیمه ای با بیمه رازی یک بخشی عظیمی از پروژه های ملی که پالایشگاهی بوده به ارزش واقعی بیمه شده اند و تمام ریسک های این حوزه شناسایی و با همکاری بیمه مرکزی و انجمن پالایشگاههای کشور با راهبری بیمه رازی این کار انجام شد. این کار بعداز حدود۳۰ سال به نحوه ی تحول و خلاقیت در آن اتفاق افتاد که با کمک تمام عناصر توانستیم در این مهم به نتیجه مطلوب برسیم و جا دارد از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، الیکا انجمن پالایشگاههای کشور و سایر اعضای کنسرسیوم انرژی که همکاران ما در صنعت بیمه می باشند و ۱۰ شرکت بیمه همراه تشکر کنم که این خلاقیت و تحول در صنعت بیمه اتفاق افتاد و ریسک های این حوزه کاملا شناسایی شده و پوشش واقعی به این شرکت ها داده شد.

رئیس شرکت بیمه رازی ادامه داد: شرکت بیمه رازی اکنون در سطح کشور بالغ بر۵۳۰ هزار نفر تحت پوشش دارد و به صورت مستقیم بیمه شدگان ما در رشته های مختلف بیمه ای هستند ، همچنین استان خوزستان در سال ۱۴۰۰ و امسال جایگاه بهتری در مجموع عملکرد شرکت بیمه رازی پیدا کرده است و طبق ارزیابی اخیر استان خوزستان جزو ۵ استان برتر این شرکت در سطح کشور است.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگاران حاضر در جلسه گفت: به تعبیر بنده همه مردم ایران به استان خوزستان بدهکارند هشت سال جنگ تحمیلی درسته از همه جای کشور جوانان، زن و مرد در جنگ حضور پیدا کردند ولی استان خوزستان واقعا جور همه مردم ایران را کشید و هرکسی هر قدمی در راستای ارتقای رفاه، معیشت، ارایه خدمات بهتر برای مردم این استان بردارد، بدون شک مورد حمایت همه مردم است و باید این اتفاق بیفتد و نگاه ما این است که در استان خوزستان بیمه رازی که اولین شرکت بیمه بعد از سیاست های اصل ۴۴قانون اساسی تاسیس شده و ۲۰سال از تاسیس این بیمه می گذرد. خدماتی در شان مردم استان ارائه کند.
جباری در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به فعالیت های این شرکت بیمه ای در حوزه مسئولیت های اجتماعی به خصوص در چند سال اخیر گفت: حمایت از تیم های ورزشی در رشته کشتی ، توجه به موضوع اربعین که بیمه رازی هم در سطح کلان و هم مدیر استان خوزستان چه به صورت مالی و چه به صورت رفاهی سعی کرده ایم به زایرین خدمات خوبی ارایه بدهیم، اما در خصوص اینکه مشخصا یک واحد تفریحی برای مردم خوزستان راه اندازی کنیم نیاز به یک پروسه در غالب مجوزات از بانک مرکزی است و باید در این زمینه سرمایه گذاری اتفاق بیفتد آن هم باتوجه به ضوابطی که شورای عالی شرکت های بیمه گذاشته است پروسه ای مخصوص به خود دارد ولی در آینده قطعا با بهبود شرایط مالی و گرفتن مجوزات این امکان برای بیمه رازی وجود دارد که بخشی از سرمایه گذاری خود را در این استان انجام دهد و ما علاقه مند به این کار هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در بحث بیمه اصحاب رسانه در آینده نزدیک با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشستی خواهیم داشت که بتوانیم بیمه زندگی و عمر را برای این قشر راه اندازی کنیم و این اتفاق رخ دهد و ما حاضریم قسط اول هر سال بیمه را برای اعضا نیز پرداخت کنیم.

جباری اضافه کرد: ضریب نفوذ بیمه در دنیا بیش از ۹ درصد است که باید تلاش کنیم ما در کشور خودمان به این رقم برسیم و متاسفانه اکنون به عدد ۲٫۶ رسیده ایم و قطعا با برنامه ریزی مناسب و فرهنگ سازی و آگاه سازی مردم می توان به این مهم دست یافت و باید به این نتیجه برسیم که بیمه هزینه نیست و سرمایه است. شما در نظر بگیرید سالانه بیش از ۳۵۰ هزار نفر مصدوم حوادث رانندگی می شوند و بیش از ۱۵ هزار نفر در این حوادث جان خود را از دست می دهند که اگر بیمه در این زمینه وجود داشته باشد می تواند از نابود شدن زندگی های دیگر جلوگیری کند و جبران خسارت های مالی را تامین نماید.

وی در پایان با اشاره به اینکه بیمه رازی در ایام کرونا با راه اندازی یک درمانگاه به صورت شبانه روزی مشغول خدمات رسانی به مردم بوده است گفت: مجموعه بیمه رازی با توانمندی که در ایام کرونا داشت توانست در تزریق واکسن کرونا جزء ۵ محیط مناسب تزریق کشور باشد و همچنین مجموعه عظیمی از خدمات پزشکی را در تهران به مردم ارائه کردیم.

۱۰۲ نمایندگی بیمه رازی در خوزستان

همچنین هاشم نیا رئیس بیمه رازی اهواز درپاسخ به خبرنگاران حاضر در نشست بابیان اینکه از سال ۱۳۹۹- ۱۴۰۰ بوده که مسئولیت بیمه رازی در استان خوزستان به وی سپرده شده است اظهارداشت: در زمانی که مسئولیت دار شده ام جمع نمایندگان ما۳۰ نفر بوده اند، از این رو یکی از اولویتهای شرکت بیمه رازی که به شعب ابلاغ شده است این است که یک مسیر در آمدزایی و اشتغالزایی برای جوانان فراهم شود.

وی ادامه داد: اما امروز بعد از گذشت نزدیک به دو سال موفق شده ایم۱۰۲ نماینده در خوزستان داشته باشیم و ۷۲ نماینده جدید را اضافه کرده ایم که با راه اندازی شعبه ماهشهر قطعا تا پایان سال بیش از ۳۰ نماینده دیگر به استان اضافه خواهد شد و این خود حدود۱۰۰ نفر فرصت شغلی به صورت مستقیم به وجود می آورد در کنار این نمایندگان همین تعداد در دفاترشان مشغول به فعالیت خواهندشد و این اشتغال که یکی از نیاز و اولویت های جامعه ما است در شرکت بیمه رازی در حال تحقق یافتن است.

وی بیان کرد: تعداد بیمه شدگان ما درسطح استان در رشته های مختلف بیش از۲۷هزار نفر هستند که با فعالیت شعب جدید در تلاشیم این رقم را به ۳۰ تا ۴۰ هزار نفر برسانیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان