گروه : فرهنگی

کاشف خبر / به نقل از پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شهرداری اهوا، امیر آهنجان در سی‌امین نشست کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران که به میزبانی شهر جهانی یزد و با حضور دبیرکل مجمع برگزار شد، ضمن قدردانی از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری یزد از میزبانی این دوره از کمیته اظهار کرد: با توجه به تأکیدهای مقام‌معظم رهبری، توسعه و رونق فضای شهری یکی از اقدامات لازم است که باید در کلانشهرها اتفاق بیفتد چرا که این اقدامات محیطی در فضای شهری مردم را به نظام خوش‌بین می‌کند و شهرداری‌ها در این خصوص باید به ایجاد پارک و فضای سبز در کلانشهرها توجه داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه نمایشگاه شهرداری‌ها در تهران بازخورد خوبی داشته است تصریح کرد: تبلیغات وسیعی هم در این خصوص انجام شد که البته می‌توانست کارهای بهتری هم صورت بگیرد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز افزود: متأسفانه علی‌رغم گذشت مدت زمان زیادی از برگزاری کمیته، اکنون بعد از گذشت هفت ماه نشست بعدی برگزار می‌شود در صورتی که باید به صورت فصلی و ماهیانه انجام شود و مستمر برقرار باشد، چرا که مدیران درگیر کارهای روزمره و دغدغه‌های کاری هستند و برگزاری نشست در پایان هفته می‌تواند برای حل بسیاری از مسائل مؤثر باشد.
آهنجان ادامه داد: همچنین بعد از گذشت هفت ماه از تشکیل کمیته‌ها تاکنون هیچ برنامه‌ریزی صورت نگرفته است و خروجی از کمیته‌ها ندیدم که باید هر چه سریع‌تر ساختارها و سیاست‌گذاری‌های لازم انجام شود.
وی اضافه کرد: یکی از پیشنهادات خوب برگزاری دوره‌های آموزشی به میزبانی شهرداری‌ها است و این کار باید برای همه نیروها، مدیران و رؤسای ادارات نیز انجام شود تا در خصوص مسئله اطلاع‌رسانی آموزش ببینند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز از برگزاری دوره آموزشی و همایش آمار و توسعه مدیریت شهری به میزبانی شهر اهواز خبر داد و گفت: این همایش از چهارم تا ششم آبان ماه برگزار می‌شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان