کاشف خبر / به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمید محمدی‌نسب در همایش مدیران مدارس شهرستان لاهیجان که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان و بیش از ۱۸۰ نفر از مدیران مدارس این شهرستان در سالن همایش مدرسه یاس شهرستان لاهیجان برگزار شد، اظهار داشت: استمرار تعامل و هماهنگی بین مدرسه و پلیس باعث اجرای موفقیت آمیز اهداف مورد نظر هر دو نهاد شده و در نهایت تقویت امنیت اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.
وی در ادامه مجموعه انتظامی را مدیون معلمان و فرهنک سازان جامعه دانست و گفت : کارکنان انتظامی نیز از برکات آموزش معلمان بی بهره نبوده و بخش عظیمی از این نیرو به وجود پرتلاش معلمان گره خورده است چرا که در کیفیت بخشیدن به آموزش های پلیس، این قشر نقش برجسته ای دارند.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان افزود: پلیس آمادگی دارد در زمینه احصا، پیشگیری و کاهش آسیب ها و همچنین برقراری تعامل بیش از پیش تمام ظرفیت خود را در اختیار دانش آموزان و مدارس قرار دهد.
سرهنگ محمدی نسب در پایان با ارائه برخی راهکار ها در جهت کاهش آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان، خاطر نشان کرد: یکی از اهداف بلند مدت پلیس داشتن جامعه ای سالم و پویاست که با حضور کارشناسان پلیس در مدارس و استمرار آموزش در این جهت گام برمی‌داریم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان