کاشف خبر / بر اساس اخباری که رسانه‌ها منتشر کرده‌اند،به نظر می‌رسد کریم باقری به همراه سروش رفیعی، کامیابی‌نیا، بیرانوند، فرجی، سرلک، پور‌علی‌گنجی، نعمتی و پاکدل صبح دوشنبه به یک نهاد امنیتی در تهران برای بازجویی و ارائه توضیحات درباره فعالیت‌هایشان در شبکه‌های اجتماعی احضار شده‌اند.

روز گذشته بعد از مسابقه پرسپولیس و تراکتورسازی، سروش رفیعی مصاحبه انتقادی انجام داد.

وی با انتقاد از اظهارات حسن عباسی گفت: واقعا نمی‌دانم چه کسی است؛ اگر کسی گردن نمی‌گیرد، پس چجوری می‌نشیند پشت میکروفن و هزار آدم حرفهایش را گوش می‌کنند؟ اگر کسی گردن می‌گیرد که برویم شاکی شویم و بگوییم چطور است اگر ما یک کلمه حرف می‌زنیم و از حسین ماهینی دفاع می‌کنیم صد بار به ما زنگ می‌زنید و از ده جا می‌خواهید و شب بازی سراغمان می‌آیید اما یکی بیاید و به ناموس ما هرچیزی بگوید و برود؟ اینجوری هم نیست. نمی‌دانم کی هستی ولی وجود این را داری بیایی بدون بادیگارد و حمایت در چشم ما نگاه کنی و در مورد زن و بچه ما حرف بزنی. وجودش را داری؟ به خدا اگر داشته باشی.

وی ادامه داد: همانطور که زن بچه‌ام برایم مهم هستند، تمام دختران و زنان این سرزمین هم‌ مهم هستند؛ هرطور دل‌تان می‌خواست صحبت کنید. فوتبال را ول کنید.

یحیی گل محمدی هم بعد از شکست برابر تراکتور از بازیکنان تیمش تمجید کرد و گفت که آنها اگرچه «بی تمرکز» بودند اما «شرف، مردانگی و معرفت» خود را نشان دادند.

پرسپولیس در شرایطی مقابل تراکتور بازنده شد که در دقایق پنالتی علیرغم کسب یک پنالتی جنجالی، توسط مهدی ترابی آن را از دست داد و اخباری موفق به مهار آن شد.

حکایت گیلان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان