کاشف خبر به نقل از گیل فام ، جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان لاهیجان صبح روز پنجشنبه با حضور دکتر براتی فرماندار لاهیجان، فرمانده سپاه و اعضای ستادی در فرمانداری برگزار شد.

فرماندار لاهیجان در این جلسه گفت: امروز مسیر نورانی اربعین حسینی، موج و نهضتی بلند و متعالی را در جهان اسلام ایجاد کرده ‌و عمق مسائل دفاع مقدس خودش را نشان داده است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس در عرصه‌های مهم جهانی و بین المللی تأثیرگذار بوده است، افزود: دفاع مقدس مثل واکسیناسیون روحی جامعه در مقابل تهاجم فرهنگی است.

براتی با بیان اینکه جنگ ما جنگ اعتقادی بود و براساس ارزش‌ها اتفاق افتاد، گفت: مسیر دفاع مقدس از ابتدا تا انتها یک مسیر دفاعی بود.

فرماندار لاهیجان با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، بیان داشت: هنوز داشته‌هایمان در دفاع مقدس بالقوه است و باید بالفعل شود و در فضای داخلی و بین المللی مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: دفاع مقدس پادزهر تهاجم فرهنگی دشمنان است و باید در اوج قله‌های انقلاب بدرخشد.

براتی با اشاره به اهمیت فضای مجازی و نقش رسانه در جامعه امروز، اضافه کرد: دفاع مقدس را مردمی کنیم و با مردمی سازی پاسداشت این ایام را در شهرستان‌ها و مرکز استان هرچه باشکوهتر برگزار نماییم.

فرماندار لاهیجان در پایان بر لزوم انتقال گفتمان و مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان بویژه دهه هفتادی‌ها، دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها تأکید کرد و ادامه داد: با توجه به گستره فضای مجازی محتوای آن را برای این نسل تهیه و تدارک ببینیم و بزرگترین و بهترین تجربه تاریخ، قیام عاشوراست که جاودانه در برابر دیدگان ماست.

پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری لاهیجان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان