به مناسبت فرا رسیدن روز ملی حمایت از صنایع کوچک و هفته دولت، تور خبری ویژه بازدید اصحاب رسانه از شهرک صنعتی اردبیل(۱) برگزار شد.

کاشف خبر / به‌ گزارش  تایماز نیوز  به نقل از  روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، در این بازدید که به همت شرکت شهرک های صنعتی برگزار شد، خبرنگاران ضمن بازدید از مجموعه شیران نگار، از آخرین وضعیت شهرک صنعتی اردبیل(۱) نیز آشنا شدند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، در این بازدید ضمن تشریح آخرین عملکرد این شرکت در حوزه صنایع کوچک، از کسب رتبه برتر کشوری شرکت شهرک های صنعتی اردبیل در حوزه حمایت از واحدهای تولیدی خبر داد و افزود: خوشبختانه با اقدامات و تلاش های انجام شده، این شرکت در سال گذشته در شاخص های ابلاغی حوزه صنایع کوچک جزو استان های موفق و برتر شناسایی و معرفی شد.
بهزاد مهدوی ادامه داد: به منظور حمایت از تولید و اشتغال، خدمات بلاعوض متنوعی به سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی ارائه می شود که واحدهای تولیدی می توانند از این بسته های حمایتی استفاده کنند.

وی این نوع حمایت ها را شامل؛ برگزاری تورهای صنعتی، حمایت از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه های داخلی و خارجی، برگزاری دوره های آموزشی، کمک به رفع موانع تولید و فناوری و دهها حمایت بلاعوض دیگر برشمرد و خاطرنشان کرد: امروزه شهرک های صنعتی به عنوان اصلی ترین ابزار توسعه و اولین محل ورودی سرمایه گذاران به استان محسوب می شوند که در این راستا، این شرکت آماده ارائه خدمات مختلف به واحدهای تولیدی برای افزایش تولید و اشتغال است.

شایان ذکر است مجموعه شیران نگار با اشتغال ۴۲ نفر در زمینه چاپ و نشر در شهرک صنعتی اردبیل(۱) مشغول به فعالیت است.

شهرک صنعتی اردبیل(۱) با مساحت ۶۳ هکتار در محدوده مرکز شهر اردبیل قرار گرفته و به عنوان اولین شهرک صنعتی ایجاد شده در استان اردبیل محسوب می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان