مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ۴۵۰ پروژه نیمه تمام از دوره قبل مانده بود که به علل مختلف اعم از مشکلات مالکیتی و اعتباراتی نیمه تمام مانده بود که ۵۳ پروژه به بهره برداری رسید.

کاشف خبر / به نقل از پایگاه خبری هنر قلم ،حمید بنی تمیم در چهارمین روز از نمایشگاه هفته دولت که در اهواز برگزار شد اظهار داشت: ۴۵۰ پروژه نیمه تمام از دوره قبل مانده بود که به علل مختلف اعم از مشکلات مالکیتی و اعتباراتی نیمه تمام مانده بود ‌‌‌.

این مقام مسئول گفت : وجود این پروژه ها از دوره گذشته یک‌نقطه قوت است و موظف هستیم پروژه های قدیمی را به سرانجام برسانیم.

وی بیان کرد : ۵۳ پروژه از این تعداد این ۴۵۰ پروژه اجرایی شد و اکثر پروژه ها را فعال کرده ایم و امروز هم بصورت وبینار ۱۳ پروژه دیگر را افتتاح کردیم .

بنی تمیم اظهار کرد : احداث ۱۳ زمین چمن مصنوعی رو باز و یک‌ پارک روباز در شهرستان آغاجاری از جمله این پروژه ها بوده اند ‌.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان گفت : در بخش ورزش جوانان جای کار بسیار زیاد است .

بنی تمیم گفت : کارهای خوبی در حوزه ورزش انجام شده و برای سال ۱۴۰۱ هم هدف گذاری برای آموزش ، استعداد یابی و‌ کسب‌مدال کرده ایم‌.

این مقام مسئول در خصوص ورزش بانوان گفت : یکی‌ از موضوعات مورد توجه ما پرداخت سهم ورزش بانوان بوده که سرجمع اعتبارات آن ابلاغ شده است و ۳۰ درصد اعتبارات طبق قانون به ورزش بانوان اختصاص می یابد .

بنی تمیم آمار ورزشکاران را ۱۵۱ هزار و ۶۳۴ نفر اعلام کرد که بیش از ۴۸ هزار نفر آن را بانوان تشکیل می دهند.

وی‌خاطرنشان کرد: بانوان در رقابتهای ملی و‌ بین‌ المللی مدالهای زیادی کسب کردند و مایه افتخار کشور هستند.

منبع: بهار اهواز

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان