گروه : اجتماعی

صبح روز شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ پنجمین نشست ستاد اربعین استان به ریاست دکتر بنی احمد مدیر درمان و با حضور مهندس روشنی مدیر کل ، خالد زمانی مدیر حراست تامین اجتماعی و معاونین و اعضای ستاد اربعین مدیریت درمان برگزار شد.

کاشف خبر / به نقل از پایگاه خبری هنر قلم، در این نشست دکتر بنی احمد مدیر درمان از تلاش و همکاری داوطلبانه همه کارکنان در جهت ارائه خدمات هرچه بیشتر به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام تقدیر و تشکر کرد.

وی بر هماهنگی بین بخشی و تسریع در کارها تاکید کرد و گفت : با پیگیری های صورت گرفته از سوی سازمان تامین اجتماعی از محل مسئولیت های اجتماعی ، شرکت های هلدینگ شستا، کار حمایت و پشتیبانی مواکب سلامت تامین اجتماعی در شلمچه و چذابه را به عهده گرفتند تا مدیریت درمان خوزستان را در امر خدمت هرچه بیشتر زائرین حمایت کنند .

وی به پیش بینی های لازم جهت مواکب درمانی تامین اجتماعی در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه اشاره کرد و افزود : برنامه کشیک تیم های پزشکی ، دارو ، آمبولانس ، گروه های پشتیبانی پیش بینی و برنامه ریزی شده است .

در این جلسه مهندس روشنی از آمادگی نیروهای بسیجی کارکنان داوطلب اداره کل تامین اجتماعی جهت هر گونه همکاری و همیاری خبر داد .

منبع:روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان