گروه : ورزشی

کسب این افتخارات برای استان شهید پرور و قهرمان پرور گیلان در تمامی رشته های ورزشی بدون حمایت و همراهی و همدلی مردم غیور،ورزشکاران و مربیان، مسئولان ارشد استان ،استاندارمحترم و مجمع نمایندگان گیلان امکان پذیر نبود.

مدیرکل ورزش وجوانان گیلان بابت صعود مقتدرانه داماش گیلان به لیگ دسته دوم فوتبال کشور از دست اندرکاران این باشگاه و فوتبال استان تقدیر وتشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، جهانبخش آرمان مدیرکل در پیامی بااشاره به حضور گسترده جامعه ورزش وجوانان گیلان در مراسم عزاداری سید وسالارشهیدان در گلزارشهدای رشت و تسلیت این ایام گفت ؛ تیم های و قهرمانان ورزشی گیلان نشان داده اند چه در ابعاد دینی و فرهنگی و چه در میدان ورزش و قهرمانی با توکل برخداوند منان و توسل برائمه اطهار و تلاش ، تمرین و پشتکار می توانند کارهای بزرگ و بی نظیری را به ثبت برسانند.

جهانبخش آرمان صعود تیم فوتبال داماش گیلان که چهارمین تیم صعود کرده در یک فصل فوتبال درگیلان است را به هواداران پرشور، بازیکنان، کادرفنی ،مدیرعامل و مالک باشگاه تبریک گفت و از زحمات و تلاش های شبانه روزی آنها قدردانی کرد.

وی گفت ؛ صعود ۴ تیم در یک فصل فوتبالی و بدون سقوط تیمی ،یک رکورد بی نظیر در بین تیم های استانهای کشور محسوب می شود که با حمایت های مسئولین ارشد گیلان ، دکتر عباسی استاندار،مجمع نمایندگان استان، شورای تامین، نیروهای نظامی و انتظامی ، مردم و هواداران و برنامه ریزی و تلاش مجموعه باشگاهها ، مدیریت فوتبال و ورزش شهرستانهای گیلان به دست آمده است و جای تقدیر وتشکر دارد.
جهانبخش آرمان گفت ؛ بصورت ویژه ای از حمایت های مسئولین ارشد استان، استاندار محترم،مجمع نمایندگان و شورای تامین گیلان در حمایت از ورزش وجوانان ، قهرمانان و تیم های ورزشی استان تقدیر و تشکر میکنم که باعث کسب افتخارات و عزت در تمامی رشته های ورزشی برای استان شهید پرور و قهرمان پرور گیلان می شوند.

تیم فوتبال داماش گیلان ساعتی پیش در دیدار برگشت فینال لیگ دسته سوم فوتبال کشور ۲بریک تیم بنیامین ورزشی تهران را برد و درمجموع ۴بریک پیروز شد و به لیگ دسته دوم فوتبال کشور صعود کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان