گروه : اجتماعی

رئیس اداره امور عشایر بردسکن با گلایه از شرکت نفت شهرستان، خواستار رسیدگی به مشکلات سوخت تانکرهای آب رسان به روستاهای عشایری است.

کاشف خبر / رئیس اداره عشایر شهرستان بردسکن در گفت‌و‌گو با خبرنگار ترشیز خوان؛ ضمن بازدید از روستاهای عشایری با گلایه از شرکت نفت شهرستان گفت: متأسفانه تانکرهای آب رسان روستاهای ما هر روز دو ساعت منتظر دریافت حواله گازوئیل می شوند.

علی اکبر خاکشور اظهار داشت: در این هوای گرم که بسیاری از روستاها با مشکل آب شرب مواجه هستند و ادارات مختلف بسیج شده اند و با تانکر و به سختی، آب شرب روستاهای عشایری را تامین می کنند تانکرهای آب رسان هر روز در یک زمان خاص برای دریافت ۵۰ لیتر سوخت آزاد باید دو ساعت منتظر باشند ضمن اینکه با توجه به مسیرهای طولانی شهرستان ۵۰ لیتر کفاف سوخت تانکرهای آب رسان را نمی دهد.

وی با اشاره به برخی شهرستان‌های کوچکتر اطراف بیان داشت: در شهرستان های مجاور روزانه دوبرابر بردسکن به تانکرهای آب رسان سوخت با قیمت آزاد می دهند و این منصفانه نیست.

رئیس اداره عشایر شهرستان بردسکن برای کمک به کمتر شدن مشکل آبرسانی به روستاها خواستار اضافه شدن سوخت تانکرها و در اختیار قرار دادن سوخت در تمامی ساعات شبانه روز شد.

خبرنگار: مهدی غروی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان