گروه : اقتصادی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از افزایش ۳ و نیم برابری اعتبارات پروژه‌های چهارخطه اردبیل خبر داد.

کاشف خبر / به نقل از  تایماز نیوز داود شایقی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل اظهار کرد: ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب چهار خطه‌های استان به بیش از ۷۵۰ میلیارد تومان ارتقا یافته است و این نشان از افزایش ۳ و نیم برابری اعتبارات پروژه‌های چهارخطه اردبیل را دارد.

وی با بیان اینکه امسال بودجه استان ۵۴۳ میلیارد تومان است که رقم آنچنان چشمگیری نیست افزود: تلاش می‌کنیم تا با اولویت طرح‌های اساسی بتوانیم بخشی از پروژه‌های نیمه‌تمام را در سطح استان آماده بهره‌برداری کنیم.

اختصاص ۱۱۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های پیشران اردبیل

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل، از اختصاص یک‌هزار میلیارد تومان منابع از محل سفر رئیس جمهور به صورت نقد به طرح‌ها و پروژه‌های مهم و پیشران استان خبر داد.

شایقی عنوان کرد: این منابع عمدتا صرف راه‌آهن، چهارخطه راه‌های استان و تکمیل سدها و پروژه‌ها‌یی آبرسانی شده است.

وی با بیان اینکه ۸۰۰ میلیارد تومان در سال گذشته برای پروژه ریلی استان تزریق شده است، خاطرنشان کرد: در سال‌جاری نیز از منابع مختلف تلاش بر این است تا راه‌آهن اردبیل سرعت عملیاتی و اجرایی مطلوبی به خود بگیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: مجوز ماده ۲۳ برای ۱۳۷ کیلومتر محور سربند- مشگین‌شهر و مسیر گرمی- بیله‌سوار به طور ۷۹ کیلومتر اخد شد.

شایقی افزود: برای تکمیل سدشهید پستی و توسعه بیمارستان ولیعصر مشگین‌شهر نیز تزریق منابع را از این ردیف شاهد هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان کرد: سال گذشته از ردیف‌های ملی بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان جذب طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی و اساسی استان اردبیل شده است.

شایقی گفت: سال گذشته یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از ردیف‌های ملی به صورت نقد و اسناد برای استان اردبیل تخصیص یافته که جذب عمده این منابع را شاهد بودیم و تنها ۳۰۰ میلیارد تومان اسناد خزانه باید تا آخر شهریور ماه جذب طرح‌ها و پروژه‌های مهم و اساسی استان شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان