گروه : ورزشی

یازدهمین همایش ملی ورزش های زورخانه ای و پهلوانی با حضور باستانی کارانی از ۲۳ استان کشور در گود روباز ۵۰۰۰ نفری سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی در شهرستان بردسکن برگزار شد.

کاشف خبر / به نقل از پایگاه خبری ترشیز خوان؛ به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر بردسکن و هیئت ورزش های زورخانه ای و پهلوانی، یازدهمین همایش ملی ورزش های زورخانه ای و پهلوانی در گود روباز ۵۰۰۰ نفری سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی، واقع در پارک ولیعصر(عج) و با حضور باستانی کارانی از ۲۳ استان کشور برگزار شد.

محمد حسین مدیح، شهردار شهرستان بردسکن در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما گفت: همایش ورزشهای پهلوانی که یک رویداد بزرگ ورزشی فرهنگی است، سال ها در بردسکن برگزار شده است و امسال نیزبه لطف خداوند و حمایت مستقیم اعضای شورای اسلامی شهر، با شرکت ۵۰۰ ورزشکاراز اقصی نقاط کشور به سرانجام رسید.

مدیح بیان داشت: با توجه به شیوع کرونا و عدم برگزاری مراسم مذکور در دو سال گذشته، با حمایت و تصمیم اعضای محترم شورای اسلامی شهر مقرر شد، امسال شهرداری با جدیت بیشتر این رویداد بزرگ را به انجام رساند.

شهردار بردسکن افزود: آنچنان که در قدم نخست و پس از تصویب کمک هزینه مالی، محمدرضا کفاش زاده، استاد ومرشد توانمند، زبردست و باتجربه کشوری، که به انصاف باید به این بزرگوار خداقوت گفت و تشکر ویژه داشت، همچون سال‌های گذشته پیگیر فراهم نمودن مقدمات کار شدند و با توجه به ارتباط این بزرگوار،از مقامات و شخصیت‌های برجسته ورزشی برای حضور در این مراسم دعوت شد و همزمان با تشکیل دبیرخانه برگزاری همایش، مجموعه کارکنان شهرداری در واحدهای مختلف، برحسب وظیفه، از حدود ۲۰ روز پیش بصورت جدی مسئول رفع نواقص موجود و فراهم نمودن شرایط لازم و انجام امور محوله به نحو احسنت شدند.

وی بیان داشت: خدا را شاکریم که توانستیم با وجود همه کاستی ها، میزبان خوبی برای میهمانان دیار میوه های بهشتی باشیم و توانستیم پرچم بردسکن را پرآوازه تر از قبل به اهتزاز درآوریم.

در ادامه شهردار بردسکن که پیشتر یکی از دغدغه های خود و مجموعه فرهنگی شهرداری را، شناساندن و معرفی شهرستان بردسکن و توانمندی های آن به سایر هموطنان اعلام کرده بود، از حضور یکایک ورزشکاران عزیز که از شهرهای دور و نزدیک و سایراستان ها به بردسکن تشریف فرما شده و به هنرنمایی و انجام حرکات ورزشی پرداختند، تقدیر و تشکر ویژه کرد و به آنان خداقوت گفت.

وی همچنین از همه شهروندان عزیز شهر که جانانه پای شهرداری ایستادند، ورزشکاران بومی و توانمند شهر که میزبان اصلی بودند، بانوان هنرمند شهر که با راه اندازی نمایشگاه صنایع دست ساخته به شکوه کار افزودند،مسئولین محترم بویژه دکتر جواهری مدیر کل محترم ورزش و جوانان، حجت الاسلام نیک بین نماینده دیار ترشیز در مجلس شورای اسلامی، علی دهقان زاده، فرماندار بردسکن و پهلوان نامی کشور، محمدرضا طالقانی که با حضور مغتنم خود سبب رونق بخشیدن به این رویداد ورزشی بزرگ شدند و لحظاتی شاد و خاطره انگیز را برای شهروندان ایجاد کردند، تشکر ویژه نمود و برای همه این بزرگواران آرزوی صحت و سلامتی کرد.

شهردار بردسکن، در پایان از هیات ورزش های زورخانه ای و پهلوانی،اداره ورزش و جوانان،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، برادران نیروی انتظامی و پلیس راهور و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، اداره میراث فرهنگی، همه ادارات و اشخاصی که مجموعه مدیریت شهری را در اجرای مطلوب این همایش از ابتدا تا انتها یاری نمودند تشکر ویژه نمود و برای همه این بزرگواران آرزوی توفیق، سلامتی و حالی خوش کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان