گروه : اجتماعی

اختتامیه اولین جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت ویژه بانوان با سخنرانی زینب اختری؛ معاون وزیر کشور در امور زنان و خانواده با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان، معاون سیاسی استانداری ، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان، شخصیت‌های ملی استانی و شهرستانی و اصحاب رسانه در تالار مرکزی رشت برگزار شد.

کاشف خبر/ به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی گیل فام مراسم اختتامیه اولین جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت ویژه بانوان با سخنرانی زینب اختری؛ معاون وزیر کشور در امور زنان و خانواده با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان، معاون سیاسی استانداری ، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان، شخصیت‌های ملی استانی و شهرستانی و اصحاب رسانه در تالار مرکزی رشت برگزار شد.

زینب اختری در اختتامیه جشنواره حریم رسانه ای حریم رسالت که در تالار مرکزی رشت برگزارشد از اهمیت و نقش زنان در جهاد تبیین گفت و افزود: اسلحه هوشمند بانوان رسانه در نهادینه کردن فرهنگ و مطالبه گری بسیار موثری است.

مدیر کل امور زنان و خانواده وزارت کشور با بیان اینکه بانوان در نقش مادری و همسری بی بدیل هستند تصریح کردند: دیدگاه اسلام از نظر مقام معظم رهبری فراجنسیتی به بانوان درسه عرصه فردی ، خانوادگی و اجتماعی است .

وی افزود : نگاه اسلام به مسأله زنان به عنوان الگوی سوم نگاه والایی است ، زن نه به عنوان زن شرقی و نه غربی بلکه به عنوان الگوی سوم با دو قید حریم و نگهداشتن حدود بین زن و مرد به نفع بانوان دراجتماع می تواند فعال باشد که استعدادهای واقعی زنان با این الگو بروز و ظهور پیدا کند.

اختری با تاکید به احقاق حقوق بشری از مشارکت های اجتماعی بانوان در عرصه های مزیت دارگفت : ویژگی های منحصر به فردی در وجود انسان است که از ظرفیت های بالفعل برای خدمت به جامعه اسلامی باید استفاده کرد .

مدیر کل امور زنان و خانواده کشور مسئله هویت بخشی بانوان را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: امام خمینی ره جایگاه زنان در دفاع مقدس را جایگاه پشتیبان معرفی کرده و امام خامنه ای مدظله العالی زنان را سربازان خط مقدم انقلاب اسلامی در جهاد نرم و جنگ رسانه ای بیان کرده است .

وی مدیریت داخلی خانواده را از آن خانم دانست و بیان کرد : خانواده سالم زمینه ساز جامعه سالم است و بانوان به عنوان الگو در جامعه اسلامی با فضای فراهم شده با رشد ویژگی فردی در جامعه استعدادهای را به رشد و بروز می رسانند و بروز استعدادها باعث ارتقای آرامش و امنیت خانم می شود که خانم با این آرامش هم تربیت و هم مدیریت می کند .

اختری با تاکید به فرمایش رهبری که زن هم می تواندعفیف ، محجبه و شریف باشد و درعین حال در مرکز جامعه نیز حضور داشته باشد از اهداف و رسالت جشنواره گفت و افزود: وظیفه اصلی و رسالت حضرت زینب س به عهده بانوان شرکت کننده در این جمع می باشد با ابتکار عمل به همت استان گیلان دبیرخانه جشنواره حریم رسالت در استان گیلان بصورت ملی و بین المللی برگزار خواهد شد.

در بخش عکس ، گزارش ، خبر ، فیلم ،گفتگو ، تیتر جمعی از بانوان رسانه ای مورد تقدیر قرار گرفتند

در بخش یاد داشت – از سرکار خانم هما اکبری خبرنگار پایگاه خبری گیل فام از شرق گیلان شایسته تقدیر شد .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان