گروه : ورزشی

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: ورزشگاه شهید عضدی رشت آذرماه امسال تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

کاشف خبر /  جهانبخش آرمان در گفت‌وگویی درباره اقدامات اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان جهت حمایت از تیم سپیدرود رشت اظهار داشت: حمایت‌‌های لازم از تیم سپیدرود در حال انجام بوده و مالک جدید نیز در حال تمدید قراردادها و نقل و انتقالات بازیکنان است تا بتواند در فصل جدید تیمی قوی به میدان بفرستد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان افزود: گیلان مانند سایر استان‌ها استان صنعتی نیست که بتواند هزینه‌های بالای تیم‌های فوتبال را پوشش دهد و آقای نوید مالک تیم سپیدرود با هزینه‌های شخصی خود پیش‌برد اهداف تیم سپیدرود را دنبال می‌کند که این اقدام وی جای تقدیر و تشکر دارد.

وی گفت: همه سرمایه‌گذارانی که با هزینه شخصی خود اقدام به حمایت از تیم‌های فوتبال استان نظیر تیم چوکای تالش، ملوان بندرانزلی، داماش گیلان، سپیدرود رشت، اتحاد فومن می‌کنند به نوعی در این عرصه جهاد کردند چرا که این سرمایه‌گذاری درآمد چندانی هم برای آنان ندارد لذا این اقدام مالکان جای تقدیر دارد.

آرمان درباره آخرین وضعیت تکمیل ورزشگاه شهید عضدی رشت با بیان اینکه عملیات تکمیل ورزشگاه شهید عضدی رشت به شکل شبانه‌روز و در دو شیفت در حال انجام است عنوان کرد: بخشی از اعتبارات تکمیل ورزشگاه شهید عضدی با حمایت ۳ نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی تأمین شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با بیان اینکه بنا شد از محل اعتبارات فرمانداری و شورای برنامه‌ریزی شهرستان رشت نیز اعتباراتی به این پروژه اختصاص یابد ابراز داشت: به زودی کاشت چمن طبیعی نیز انجام می‌شود و چنانچه اعتبارات به موقع تخصیص یابد ورزشگاه عضدی تا اواخر آذرماه تکمیل خواهد شد.

وی درباره حضور پررنگ ورزشکاران گیلانی در مسابقات تیم ملی تصریح کرد: در حوزه ورزش قهرمانی امسال ۱۰۰ نفر از گیلان در اردوهای تیم ملی شرکت داشتند که تا پایان خردادماه ۳۰ نفر از آنان به مسابقات اعزام شدند و مدال کسب کردند؛ ۱۲ نفر از مجموع این ۳۰ ورزشکار را بانوان گیلانی تشکیل دادند.

آرمان در مورد اقدامات اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان در حوزه ترویج ورزش‌های همگانی اظهار داشت: با توجه به اهمیت ورزش‌های همگانی بیش از ۲۵ جشنواره ورزش همگانی تاکنون در استان گیلان برگزار شده است و تا پایان تابستان نیز ۵۰ همایش دیگر در سطح استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با بیان اینکه ترویج ورزش‌های همگانی فقط برعهده اداره‌کل ورزش و جوانان نیست و عموم دستگاه‌ها باید در این حوزه مشارکت داشته و امکانات مربوطه را در اختیار مردم بگذارند افزود: از شهرداری‌ها و دیگر دستگاه‌ها خواستاریم تا جهت توسعه این بخش مشارکت داشته باشند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان