گروه : اجتماعی

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از شناسایی و دستگیری دو متهم که اقدام به کلاهبرداری از طریق فروش کالا می‌کردند در این شهرستان خبر داد.

کاشف خبر / فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ترشیز خوان؛ از شناسایی و دستگیری دو متهم با هماهنگی مقام قضائی خبر داد که اقدام به کلاهبرداری از طریق فروش کالا می کردند.

سرهنگ حسین احمدی افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری و فریب وی توسط فردی سودجو در خصوص فروش تلفن همراه، پی گیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد که شاکی یک دستگاه تلفن همراه از فروشنده خریداری کرده که برند و شماره سریال گوشی که در بالای کارتن آن درج شده با مشخصات گوشی داخل کارتن آن مطابقت ندارد.
فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات و بررسی های میدانی دریافتند شیوه و روش متهمان به این شکل بوده که مدل و مشخصات گوشی فروخته شده با محتویات داخل کارتن آن هیچ گونه مطابقتی نداشته است.

وی اظهار داشت: متهمان دستگیرشده در تحقیقات به عمل آمده به فروش ۳۰ فقره گوشی تلفن همراه به این روش در سطح شهرستان کاشمر اعتراف کردند.

احمدی یادآور شد: شهروندان در هنگام خرید هوشیار باشند که فریب چنین کلاهبردارانی را نخورند و از فروشگاه های معتبر خرید و هرگونه مورد مشکوک در این زمینه را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان