گروه : اجتماعی

رئیس سازمان آتش‌نشانی لاهیجان از اطفا حریق شیطان کوه خبر داد و گفت: با تلاش آتش‌نشانان، حریق شیطان کوه لاهیجان (آبشار) پس از چهارونیم ساعت مهار و اطفا شد.

کاشف خبر / سید احمد میربشیری در جمع خبرنگاران با اشاره به دریافت گزارش این حادثه اظهار کرد: در ساعت ۱۳ و ۴۰ دقیقه جمعه، گزارش آتش‌سوزی قسمتی از شیطان کوه لاهیجان به مرکز عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان اعلام شد.

وی با اشاره با شرح این حادثه گفت: برای اطفای این حریق بلافاصله ۳۰ نفر نیروی آتش‌نشان به همراه سه دستگاه تانکر ۱۰ هزار لیتری آب و هشت دستگاه خودروی امدادی از ایستگاه‌های ۱ و ۲ به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان، در مهار این آتش‌سوزی بیش از ۱۲۰ هزار لیتر آب مورد استفاده قرار گرفت و متاسفانه دو تن از آتش‌نشانان آسیب دیدند و تحویل عوامل اورژانس و به جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

میربشری با بیان اینکه آتش‌سوزی با تلاش آتش‌نشانان بعد از چهارساعت‌وسی دقیقه به صورت کامل مهار و اطفا شد، افزود: آتش‌نشانان در حال ایمن‌سازی محل هستند و بررسی دلیل آتش‌سوزی در حال انجام است./ فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان