گروه : اجتماعی

کاشف خبر / به نقل از پایگاه خبری هنر قلم، سیدکریم حسینی در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی ازدواج خوزستان در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برپایی این نمایشگاه اقدام خوبی بود تا بخش معاونت امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با مشارکت تشکل‌های مردمی بازخورد خوبی در این حوزه در‌ جامعه ایجاد کند. وی

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری هنر قلم، سیدکریم حسینی در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی ازدواج خوزستان در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برپایی این نمایشگاه اقدام خوبی بود تا بخش معاونت امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با مشارکت تشکل‌های مردمی بازخورد خوبی در این حوزه در‌ جامعه ایجاد کند.
وی با بیان اینکه حدود ۲ سال به دلیل کرونا کمبود چنین برنامه‌هایی احساس می‌شد، افزود: با وجود جوانان انقلابی در حوزه مدیریتی و میدانی می‌توان این کار بزرگ برای جامعه که برای مقابله و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیاز است را بخوبی انجام داد.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه ازدواج را لازمه جامعه سالم و پویا در جهت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

وی با اشاره به اینکه سازمان‌های مردم ‌نهاد مربوط به حوزه ازدواج و فرزندآوری در این نمایشگاه پای کار آمدند، گفت: در بحث ازدواج یک بخش یا اداره مسئول نیست و نیازمند همکاری بین بخشی و مسئولان مربوطه است.

حسینی حضور مردم در این نمایشگاه را موثر دانست و ادامه داد: افزایش برپایی چنین نمایشگاه‌هایی و دسترسی بهتر مردم به اینگونه نمایشگاه‌ها باید بیشتر شود تا تاثیر خود را بر ازدواج و فرزندآوری در جامعه بگذارد.

وی با بیان اینکه قانون حمایت از خانواده و جوانان در مجلس شکل گرفته و به تصویب رسید و توسط دولت ابلاغ شده است، اضافه کرد: تسهیل ازدواج جوانان در جامعه نیازمند همکاری تمام بخش‌ها است که متاسفانه بانک در زمینه تسهیلات ازدواج، مسکن و نظایر آن بخوبی عمل نکرده‌اند.

نماینده مردم اهواز، باوی، ‌کارون و حمیدیه اظهار کرد: نمایندگان مجلس نیز از عملکرد بانک‌ها راضی نبوده و در این خصوص با بانک‌ها و وزیر اقتصاد رایزنی‌هایی انجام شده است.
وی در ادامه مطلب فوق اضافه کرد: قوه قضاییه نیز به این قضیه ورود کرده و با مدیران بانکی که در ارائه تسهیلات مسکن، اجاره بها و ازدواج نقش کمتری داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

حسینی دغدغه اصلی جوانان برای ازدواج را مسکن دانست و گفت: تسهیل در اعطاء تسهیلات مسکن یکی از ضروریات است. همچنین بستر قانونی برای تسهیلات برگزاری مراسم ازدواج و فرزندآوری ایجاد شده که نیازمند پای کار بودن دولت است و سمن‌ها نیز می‌توانند در این موضوع نقش مهمی ایفا کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان