گروه : اقتصادی

دو طرح توسعه یک شرکت دانش بنیان صنایع ماشین سازی در شهرستان لاهیجان، با حضور استاندار گیلان کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

کاشف خبر / به نقل از پایگاه خبری گیل فام ، دکتر اسدالله عباسی عصر روز (چهارشنبه) در مراسم افتتاح طرح توسعه یک واحد ماشین سازی و کلنگ زنی و شروع پروژه طرح توسعه واحد دیگری از این مجموعه ماشین سازی در لاهیجان، ارتباط صنعت با دانشگاه را مورد تأکید قرار داد و گفت: دانش بنیان کردن واحدهای تولیدی، دارای اهمیت است و در این زمینه، حمایت های لازم صورت و تسهیلات برای تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی پرداخت می‌شود.

وی با یادآوری تأکیدات خود به مدیران برای بازدید از واحدهای تولیدی و اتخاذ تصمیم برای رفع مشکلات آنها در همان محل افزود: با توجه به نامگذاری سال جاری تحت عنوان تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین ، همه برای تحقق این شعار وظیفه داریم.

استاندار گیلان تجاری سازی و بازاریابی علمی را نیز در رونق کسب و کار مهم دانست.

دکتر عباسی از بخش های مختلف این شرکت دانش بنیان صنایع ماشین سازی نیز بازدید کرد.

همزمان با دهه تولید و تجارت؛ طرح توسعه یک واحد ماشین سازی که با ۵۸ کشور دنیا ارتباط تجاری دارد، شامل افزایش ظرفیت ماشین آلات تمام اتوماتیک صنایع غذایی و خطوط کامل تولید کیک، کلوچه، بیسکویت و شکلات با سرمایه گذاری یک‌هزار میلیارد ریال و اشتغال ۴۰ نفر، با حضور استاندار گیلان افتتاح شد.

همچنین با حضور دکتر عباسی پروژه طرح توسعه واحد دیگری از این مجموعه ماشین سازی و طراحی و ساخت ماشین آلات تمام اتوماتیک تولید محصولات آردی و نان صنعتی با حجم سرمایه گذاری سه هزار میلیارد ریالی و ظرفیت اشتغال برای یکصد نفر کلنگ زنی شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان