گروه : اجتماعی

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان یادآور شد: خودروهای با پلاک منطقه آزاد خودروهایی هستند که نمی‌توانند از نقاط تعیین شده خارج شوند و در صورت خروج از محدوده تعیین شده، ضمن تعیین جرائم سنگین، خودروی مربوطه توقیف و طبق قانون قاچاق با آن برخورد می‌شود.

کاشف خبر / به گزارش گیل فام ؛مرتضی امینی ، با تکذیب افزایش محدوده تردد خودروها با پلاک منطقه آزاد انزلی و اینکه در این خصوص هیچ قانون جدیدی مصوب نشده است، اظهار کرد: مدتی است خودروهایی با پلاک منطقه آزاد انزلی در شهرهای تالش و آستارا در حال خرید و فروش است و گفته شده که تردد خودروهایی با پلاک منطقه آزاد در این شهرستان‌ها مجاز است.

وی گفت: خودروهای با پلاک منطقه آزاد خودروهایی هستند که نمی‌توانند از نقاط تعیین شده خارج شوند و در صورت خروج از محدوده تعیین شده، ضمن تعیین جرائم سنگین، خودروی مربوطه توقیف و طبق قانون قاچاق با آن برخورد می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان ضمن رد شایعات، تاکید کرد: اگر خودروهای پلاک منطقه آزاد انزلی را خارج از محدوده تردد، مشاهده کنیم، کالای قاچاق محسوب شده، آن را توقیف می‌کنیم و تحویل منطقه آزاد خواهیم داد و پرونده متخلفان جهت سیر مراحل قضایی خارج از نوبت به تعزیرات حکومتی گیلان ارجاع خواهد شد.

امینی خاطرنشان کرد: تعزیرات حکومتی طبق مصوبه هیئت وزیران عمل می کند و طبق قوانین موجود محدوده تردد خودروها با پلاک منطقه آزاد انزلی تا شعاع ۵۰ کیلومتر است.

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان