گروه : ورزشی

جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت : استان گیلان پتانسیل های بالقوه ی بسیاری در حوزه ورزش بانوان دارد که با رشد و توسعه زیر ساخت ها این پتانسیل ها شکوفا و بالفعل خواهد شد.

کاشف خبر / به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ،جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در جلسه نمایندگان ورزش استان ،نواب و روسای هیات های ورزشی که با حضور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد ،اظهار داشت : در حوزه زیر ساخت های ورزشی جزء استان‌های کم برخوردار هستیم. برخی استانهای صنعتی از نظر زیرساخت های ورزشی خصوصا در بخش بانوان از امکانات خوبی برخوردارند اما علی رغم این موضوع استان گیلان در رشته های مختلف ورزشی قهرمانان زیادی را از جامعه بانوان داشته است.
وی افزود : در برخی از شهرستانهای استان گیلان شاخصه های قهرمانی با بعضی از استان‌های کشور برابری می کند و این امر نشان دهنده ظرفیت ها و پتانسیل های انسانی در استان است و اگر زیر ساخت های ورزشی بنا به معیارها و آیتم های وزارت توسعه یابد ،گیلان در ورزش های قهرمانی، همگانی و انفرادی در رشته های مختلف ورزشی می تواند رشد قابل توجهی داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد : بسیاری از اماکن ورزشی استان فرسوده هستند و اماکن ورزشی دیگر نیز در اختیار بخش خصوصی است و ماده ۸۸ باعث بروز مشکل در زمینه ورزش در شهرستان‌ها شده است .در حال حاضر اولویت ما در واگذاری اماکن ورزشی هیات های ورزشی است. جا دارد در این جا از ادارات و سازمان‌ها تشکر و قدردانی کنم که برای برگزاری مسابقات سالن ها و اماکن ورزشی را در اختیار قرار می دهند .
آرمان اضافه کرد : امیدواریم به جایگاهی برسیم که هیچ فردی در استان به دلیل کمبود امکانات ورزشی از ورزش باز بماند.

وی در پایان ضمن تشکر از حمایت های دکتر سجادی مقام عالی وزارت و معاونین ایشان برای توجه به ورزش استان گیلان گفت : انشاالله بتوانیم با حمایت های وزارت ورزش و جوانان ،ورزش استان را
ارتقاء دهیم و روز به روز ورزشکاران گیلانی در عرصه رقابت های ملی و بین المللی بدرخشند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان