گروه : اجتماعی

استاندار گیلان در سفر به املش و سیاهکل، مشکلات مردم این شهرستان‌ها را بررسی و دستورات لازم برای پیگیری و حل این مسائل را صادر کرد.

کاشف خبر / به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ دکتر اسدالله عباسی در سفر به شهرستان املش ، با مردم روستا‌های ییلاقی گورج، کلامرود و موسی کلایه در بخش رانکوه این شهرستان دیدار و گفتگو و مسائل و مشکلات مردم این مناطق را بررسی کرد.

استاندار در این دیدار ، مشکلات مردم در حوزه تامین آب کشاورزی و برق ، راه روستایی و منابع طبیعی بررسی و دستورات لازم را صادر کرد.

وی همچنین در سفر به شهرستان سیاهکل ، با مردم روستای پینوند دهستان پیرکوه دیلمان با حضور در مسجد جامع این دهستان، با مردم این منطقه چهره به چهره دیدار و گفتگو کرد.

دکتر اسدالله عباسی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه رهآورد سفر‌های شهرستانی و حضور میدانی ، باید خدمت صادقانه مسئولان و رفع مشکلات مردم باشد ، گفت: به اتفاق نمایندگان مردم در شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل و جمعی از مسئولان، مشکلات و مسائل مختلف این شهرستان‌ها در خصوص آب آشامیدنی، آب کشاورزی، ظرفیت‌ها، موانع و حمایت کشاورزی، بنیاد مسکن و منابع طبیعی در این مناطق مورد بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: خدمات رسانی به مردم گیلان با تخصیص اعتبارات در حوزه‌های مختلف از جمله آبرسانی به ۷۱۱ روستا و همچنین اجرای طرح‌های اولویت دار سفر رئیس جمهوری به استان به سرعت ادامه دارد.

استاندار گیلان در این سفر به معاون عمرانی خود دستور داد با تشکیل کارگروهی ویژه مصوبات سفر‌های شهرستانی را رسیدگی و تا رسیدن به نتیجه پیگیری کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان