گروه : اجتماعی

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از کشف خودروهای پراید سرقتی در شهرستان خبر شد و گفت: شهروندان با نصب تجهیزات ایمنی پیشگیری کنند و موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کاشف خبر / سرهنگ حسین احمدی در گفت‌‌و‌گو با ترشیز خوان؛ از کشف سه دستگاه خودرو پراید سرقتی، یک دستگاه دوچرخه و تجهیزات سرقتی از یک باب مغازه و دستگیری یک متهم به سرقت در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری ۱۱ بلوار جانبازان کاشمر با اشراف اطلاعاتی و بررسی های میدانی یک متهم به سرقت خودرو را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

احمدی افزود: در ادامه تحقیقات انجام شده متهم دستگیرشده به پنج فقره سرقت شامل؛ سرقت سه دستگاه خودرو پراید، یک دستگاه دوچرخه و سرقت از یک باب مغازه در سطح شهرستان کاشمر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر یادآور شد: شهروندان با نصب تجهیزات ایمنی مانند دزدگیر، قفل پدال و … از سرقت رفتن وسایل نقلیه خود پیشگیری کنند و موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان