گروه : ورزشی

آنهایی که بدون هیچ چشمداشتی از ورزش و قهرمانان ورزشی و جوانان نخبه و توانمند حمایت می کنند نیازمند تقدیر و تندیس ما نیستند بلکه ما وظیفه داریم هرچندکوچک از زحماتشان تشکر کنیم.
کاشف خبر / مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در اولین گردهمایی کانون مربیان فوتبال گیلان در رشت گفت: گیلان مهد استعدادهای درخشان در رشته های ورزشی مختلف همچون رشته های رزمی، فوتبال ، قایقرانی، بوکس ، والیبال ، بسکتبال ، کشتی و غیره است.
جهانبخش آرمان افزود: اما فوتبال جایگاه ویژه ای در میان مردم این استان دارد و دارای مربیان اخلاق مدار ، زبده و بازیکنان ارزنده ای دارد که هم اینک مربیان ما الگوهای فوتبالیستها هستند‌‌
وی ادامه داد: همایش امروز نیز که ‌توسط کانون مربیان فوتبال گیلان برپا شده ، اسطوره های فوتبال گیلان و کشور حضور دارند که سالیان زیادی را اقتخارآفرینی کردند.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان افزود: هر چقدر این انسجام و وحدت رویه را داشته و در کنار هم باشیم ، در همه عرصه ها می توانیم در عرصه های مختلف حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشیم و موفقیتهای بیشتری را کسب کنیم.
وی ، با تبریک کسب مقام قهرمانی ملوان در لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر خاطرنشان کرد: خوشبختانه ملوان به لیگ برتر و چوکا تالش به لیگ دسته اول صعود کردند اما ورزشگاههای ما مشکلات زیادی دارند و برای میزبانی مسابقات، نیازمند تکمیل و تجهیز بیشتری هستند که در این راستا از همه مسئولان ارشد گیلان تقاضای کمک و مساعدت داریم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان