گروه : اجتماعی

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از ورود ۲۱۷ هزار خودرو در ۴۸ ساعت گذشته به گیلان خبر داد.

سرهنگ حسین حسن‌پور ضمن تسلیت ایام ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد و با اشاره به آمادگی پلیس گیلان برای تسهیل عبور و مرور و همچنین تامین نظم و امنیت شهروندان و مسافران، گفت : در ۴۸ ساعت گذشته، ۲۱۷ هزار خودرو از جاده‌های اصلی گیلان به ویژه جاده قروین – رشت، به استان وارد شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۵۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به بی‌احتیاطی و بی‌توجهی برخی هموطنان و وقوع تصادف در جاده‌های گیلان در این مدت، افزود: ۲۶ نفر از هموطنان در ۲ روز گذشته در جاده‌های استان بر اثر تصادف رانندگی مجروح و ۵ نفر کشته شدند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با تاکید بر لزوم توجه رانندگان به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، گفت: رانندگان باید از عجله و انجام اعمال حادثه ساز نظیر سرعت و سبقت غیرمجاز در جاده‌ها خودداری کنند.

سرهنگ حسین حسن‌پور افزود: در این تعطیلات، بیش از ۲ هزار نفر از کارکنان انتظامی گیلان در قالب ۵۵۰ گروه در حوزه‌های ترافیکی، امنیتی و انتظامی در تفرجگاه‌ها، مناطق ساحلی، گردشگری و محور‌های مواصلاتی استان، برای تامین امنیت مردم حضور دارند.

صدا و سیما

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان