گروه : اجتماعی

برگزارکنندگان جشنواره نوروزی ۱۴۰۱ شهرداری لاهیجان توسط فرماندار مورد تجلیل قرار گرفتند.

کاشف خبر / در این مراسم رضا زنده دل شهردار لاهیجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی و تسلیت حادثه آبادان گفت: همکاران ما در شهرداری در ایام تعطیلات نوروز که خیلی از افراد در مسافرت و تفریحات به سر می‌بردند، این دوستان پای کار بوده و توانستند خدمات ارزنده ای به هموطنان و همشهریان عزیز ارائه کنند.

وی اضافه کرد: امیدوارم با کمک و حمایت فرماندار محترم بتوانیم این گونه جشنواره ها را در ایام تابستان و مناسبت های مختلف برگزار کنیم.

زنده‌دل افزود: همکاران ما همیشه پای کار بوده و کسانی هستند که حرفه ای بوده و چندین سال در این زمینه کار کرده و کارشان را بلد هستند و در ایام نوروز هم در مدت کمی با برنامه‌ریزی خوب باعث رضایت همگان شدند.

فرهاد براتی فرماندار لاهیجان هم در این مراسم با تسلیت فرا رسیدن ایام ارتحال امام راحل و حادثه آبادان و تبریک آغاز دهه کرامت گفت:شهرداری لاهیجان در اکثر حوزه‌های فرهنگی اجتماعی و عمران پیشرو بوده و مدیریت اصلی برنامه های شهرستان بر دوش شهرداران می باشد.

وی افزود: از تلاش‌های رضا زنده دل شهردار لاهیجان که همواره پای کار بوده و از زمان حضور مدیریت مناسبی در همه زمینه ها توسط ایشان انجام شده قدردانی می‌کنم.

فرماندار لاهیجان با قدردانی از همه افرادی که در ایام نوروز پایه کار بودند، اظهار کرد: در دو سال گذشته به دلیل کرونا شرایط خاصی به وجود آمده بود و امسال با توجه به فروکش کردن کرونا حجم زیادی از مسافران وارد شهر شدند.

وی گفت: کاری که در جشنواره نوروزی انجام شد جای تجلیل دارد و این جشنواره فراتر از ظرفیت ها و انتظارها و در استان بی نظیر بود.

براتی با بیان اینکه مسافران و شهروندان از برنامه ها استفاده کرده و کوچکترین مشکلی ایجاد نشد، افزود: همه عزیزان با برنامه ها، مدیریت خاص خودشان را نشان دادند و این جشنواره بازتابی استانی و فرااستانی داشت.

وی با قدردانی از شهردار لاهیجان برای حرکت های فرهنگی و برگزاری جشنواره های نوروزی،برنامه های ماه مبارک رمضان و انس با قرآن، افزود:امیدوارم در تابستان سال جاری هم شاهد برنامه‌های فرهنگی درسطح شهر توسط شهرداری باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جراحی اقتصادی دولت اشاره کرد و گفت: جراحی اقتصادی بسیار دقیقی با حذف ارز ترجیحی و یارانه ها انجام شده و می طلبد که همه دستگاههای خدمات رسان در این زمینه آگاه بوده و اجرای طرح را برای مردم تبیین کنند.

وی گفت: مسئولان قبلی حاکم در کشور دنبال این جراحی اقتصادی بودند ولی چون تصور می شد تبعات خاص مردمی داشته باشد پای کار نیامدند، اما در دولت آقای رئیسی با قدرت و اینکه خردمندانه عدالت بر سر سفره ها آورده شود این اتفاق افتاد.

وی افزود: در آینده برخی مشکلات این جراحی رفع خواهد شد و با نظارت مستمر، خیر و برکت آن به مردم خواهد رسید.

در پایان این مراسم فرهاد براتی فرماندار لاهیجان با اهدای لوح تقدیر از برگزاری کنندگان جشنواره نوروزی شهرداری لاهیجان قدردانی کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان