گروه : اجتماعی

رییس فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز داغی وسیع‌تر از پلاسکو بر تن ایران نشسته است، گفت که تنها برخورد جدی با مسببان و مقصران این فاجعه ملی می‌تواند پایان راه تکرار چنین فجایعی شود.

کاشف خبر / به نقل از ایسنا، محسن پیرهادی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی یادداشتی در اختیار ایسنا در پی حادثه فرو ریختن متروپل آبادان قرار داده است که در زیر می خوانید:

«حادثه امروز متروپل آبادان ایران را داغدار کرد.

همه ایران در رنج و غم جانسوز آبادان سهیم‌اند، غمی جانسوز در آستانه حماسه سوم خرداد و آزادی خرمشهر؛ تقارنی که مهجوریت خوزستان را باز هم به رخ کشید. حادثه ای که در ابعادی بسیار بزرگ‌تر از وقایع مشابه‌اش ایران را دوباره داغدار کرده است.

ضمن عرض تسلیت به خانواده هایی که عزیزان‌شان را در این حادثه سهمگین از دست داده‌اند با خانواده‌هایی که عزیزانشان در این فاجعه آسیب دیده‌اند و هموطنانی که چشم براه نجات عزیزانشان از زیر خروارها آوار هستند، ابراز همدردی می‌کنم.

آنچه که در نگاه اولیه و از ابعاد و چگونگی وقوع حادثه ریزش برج نیمه کاره‌ی متروپل آبادان هویداست این است که دور زدن و نادیده گرفتن قانون در روند ساخت این مال تجاری عامل اصلی فاجعه است.

عدم اخذ برخی مجوزها، سستی بنا و عدم مهندسی دقیق این برج، سه فاکتور اصلی بروز این حادثه‌اند که پیکان اتهام را باز هم به سمت مدیران ناکارآمد و مدیران فراری از قانون نشانه می‌گیرد.

داغ پلاسکو باید پایان تراژدی‌های این چنینی می‌شد اما امروز داغی وسیع‌تر از پلاسکو بر تن ایران نشسته است؛ که به نظر می‌رسد تنها، برخورد جدی با مسببان و مقصران این فاجعه ملی می‌تواند پایان راه تکرار چنین فجایعی شود.

در همین راستا فراکسیون مدیریت شهری مجلس تا یافتن مقصر یا مقصران اصلی این فاجعه پیگیر خواهد بود تا به سهم خود مانع از تکرار چنین حوادثی شود.»

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان