گروه : ورزشی

اولین رکورد جهانی گینس در گیلان توسط ابراهیم عطایی ورزشکار دومیدانی رشته استقامت با طی مسافتی بالای ۱۲۰ کیلومتر از شهر رامسر تا رشت ثبت می شود.

کاشف خبر / به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت، اولین رکورد جهانی گینس در گیلان توسط ابراهیم عطایی ورزشکار دومیدانی رشته استقامت ثبت خواهد شد و این ورزشکار گیلانی در تاریخ ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ مسافتی بالای ۱۲۰ کیلومتر را از شهر رامسر تا رشت به صورت دوی استقامتی ظرف ۲۴ ساعت طی خواهد کرد.

ابراهیم عطایی ورزشکار دومیدانی رشته استقامت، از کارکنان سازمان آتش نشانی، اصالتا اهل شهرستان آستانه‌ اشرفیه بوده که مدت ۱۷ سال نخوابیده و معروف به مرد همیشه بیدار است.

 دویدن از ایران تا عراق در طول ۱۷ روز و از گیلان تا تهران برای بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله افتخارات و رکوردهای ابراهیم عطایی محسوب می‌شود.

علیرضا تاج شهرستانی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهرستان رشت با حمایت از ابراهیم عطایی اظهار داشت: با ثبت این مهم، رکورد قبلی فرد بریتانیایی شکسته خواهد شد.

شهرستانی افزود: این رکوردشکنی و ثبت آن در گینس توسط دونده گیلانی برای اولین بار است که در استان گیلان و شهر رشت، با شعار “رشت، شهر خلاق خوراک” اتفاق می افتد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهرستان رشت گفت: ابراهیم عطایی امروز ۲۴ اردیبهشت ساعت ۲ بعدازظهر پس از برگزاری یک مراسم ویژه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی حرکتش را از شهر رامسر شروع کرده و فردا یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ساعت ۱۹ به شهر رشت خواهد رسید که در همین راستا مراسمی در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت برگزار خواهد شد.

گفتنی است، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، سید امیر حسین علوی شهردار رشت، کانون توسعه کارآفرینان دانشگاهی و کارگزاری رشت از این ورزشکار گیلانی به طور ویژه حمایت به عمل آوردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان