گروه : اجتماعی

رضا محمدی اصل در نشست هم اندیشی بررسی کمک به خانواده های زندانیان با اولویت اشتغال و معیشت که با مشارکت سازمان بسیج حقوقدانان و همراهی رئیس مرکز مراقبت بعد از خروج زندانهای گیلان ، در زندان ضیابر برگزار شد، با اشاره به اهمیت و جایگاه اشتغال در زندان ها، مهمترین شاخصه آن را حمایت از خانواده های زندانی و حفظ کرامت زندانی و خانواده او قلمداد کرد.
وی با اشاره به انتخاب زندان مرکزی رشت به عنوان اولین زندان تحولی در کشور، از رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان و دیگر مقامات قضایی قدردانی کرد که در راس حمایت‌های همه جانبه از طرح مذکور هستند و گفت: حمایت‌های همیشگی بسیج و سپاه قدس استان نیز بسیار اثرگذار است که این مهم حاصل همت و تلاش مستمر همه دست اندرکاران می باشد.
مدیرکل زندان های گیلان در ادامه، اجرای صحیح سند تحول قضایی در تحقق اهداف سازمانی و نیازمندی های زندان ها را نیازمند همدلی و همراهی همه مسئولین امر و همکاران پرتلاش دانست و تصریح کرد: حفظ کرامت و حمایت از زندانی و خانواده او با ایجاد اشتغال و حرفه آموزی در دستور کار قرار دارد.
محمدی اصل با بیان اینکه با ایجاد اشتغال برای مددجویان شاهد کمترین آمار بازگشت به زندان خواهیم بود، از همه کارآفرینان و خیرین در جهت ایجاد اشتغال برای زندانیان دعوت به همکاری کرد.
وی همچنین از اهدای بسته ای معیشتی به خانواده های مددجویان خبر داد و متذکر شد: بیش از ۱۵۰ بسته حمایتی با ارزش هر بسته ۶۰۰ هزار تومان بین خانواده های زندانیان توزیع شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان