گروه : ورزشی

سرمربی پرسپولیس می‌گوید شکست تیمش مقابل آلومینیوم و در حضور تماشاگران ناامید کننده بود.

کاشف خبر / به نقل از ایسنا ، یحیی گل‌محمدی بعد از شکست ۳ بر ۲ پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک و حذف از جام حذفی گفت: نتیجه ناامید کننده‌ای بود. در حضور تماشاگران نتوانستیم یک نتیجه خوب بگیریم و از این مرحله صعود کنیم. زیاد نمی توانم درباره مباحث فنی صحبت کنم به این جهت که بالاخره این باخت برایمان خیلی بد بود. به این برد خیلی احتیاج داشتیم ولی متاسفانه نتوانستیم از این مرحله عبور کنیم و شادی را به هواداران هدیه کنیم. از این بابت ناراحت و غمگین هستیم. شرمنده هواداران شدیم. گل‌های خوبی زدیم. بازی نسبتا خوبی به خصوص در نیمه اول داشتیم و از آن سمت گل‌های بدی خوردیم. اشتباه فردی داشتیم و گل‌های استثنایی خوردیم. روند بازی طوری شد که حریف سود برد و از اشتباهات ما به خوبی استفاده کردند. به تیم آلومینیوم تبریک می‌گویم. امروز تیم شایسته‌ای نشان دادند. در ادامه مهره‌های هجومی را وارد زمین کردیم که نتیجه را جبران کنیم. فکر می کنم در اواخر مسابقه هم داور می‌توانست پنالتی بگیرد. باز هم درباره این صحنه باید بحث شود. خیلی خودم مطمئن نیستم ولی چیزی که از دوربین‌های تلویزیونی دیدم، توپ کاملا به دست مدافع حریف برخورد کرد. راجع بازی با توجه به این شکست نمی‌توان خیلی صحبت کرد. باید خودمان را از نظر روحی ریکاوری کنیم. این روزهای سخت یک جورهایی قابل پیش بینی بود. باید تیم را بسازیم و با صبوری و تلاش بیشتر کار کنیم. در لیگ هم شانس‌مان نسبت به استقلال کمتر است اما تلاش‌مان را می‌کنیم و نباید ناامید شویم و همچنان به آینده امیدوار باشیم. به نظر این مسئله‌ای است که باید به آن فکر کنیم.

او درباره عملکرد وحدت هنانوف در نیمه اول و تاثیرگذاری او روی گل سوم و اینکه چرا او تعویض نشد، گفت: در نیمه دوم و بعد از اینکه گل سوم را خوردیم، سعی کردیم مهره‌های هجومی را به کار بگیریم و استفاده از مهره دفاعی یک مقدار درست نبود. ضمن اینکه از وحدت بازی‌های خوبی دیده بودیم. در بازی امروز هم با توجه به مهره‌های هجومی و سرعتی حریف، قطعا سرعت وحدت می‌توانست کمک کند. او جوان است و شاید جو سنگینی که در ورزشگاه بود، روی او اثر گذاشته بود. در هر صورت با توجه به شرایطی که وجود داشت و مهره‌های سرعتی که حریف داشت، دیگر نیازی به تعویض در خط دفاعی نبود.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه پرسپولیس در دقایقی از بازی با استرس بازی می‌کرد و توپ‌ها را لو می‌داد و تاثیر مشکلات مالی روی این مسئله اظهار کرد: هر چه درباره این مسائل بخواهیم صحبت کنیم، برداشت‌ها درست نمی‌شود و فکر می‌کنند باخت را توجیه می‌کنیم. اینکه بازیکنان ما مشکلات زیادی داشتند و سختی‌های زیادی را تحمل کردند را همه می‌دانیم. نمی‌شود زیاد راجع به این مسائل صحبت کرد. کاری که باید بکنیم این است که بیشتر تلاش و تمرین کنیم و خودمان را بسازیم. باید امیدوارانه ادامه دهیم.

گل‌محمدی درباره گلایه‌های پرتعداد او از مشکلات تیمش و استعفاهای چند باره از سمتش و اینکه آیا باید این حذف را به خاطر خستگی تیم گذاشت یا شرایطی که در این تیم به وجود آمد، گفت: جام حذفی، جام اشتباهات است. هر تیمی کمتر اشتباه کند، می‌تواند قهرمان شود. روی گل‌هایی که خوردیم تمرکز کمی داشتیم. گل دوم حریف هم استثنایی بود. در فوتبال ایران از این قبیل گل‌ها کم است. مجموع این شرایط باعث حذف ما شد. رسیدن این روزهای سخت قابل پیش بینی بود. این مسئله مال یک روز و دو روز قبل نیست. خیلی کار داریم و باید تلاش بیشتری داشته باشیم تا تیم را بسازیم.

سرمربی پرسپولیس درباره جذب نشدن بازیکنان مدنظرش و تاثیر این مسئله روی عملکرد تیم اظهار کرد: بازیکنان مهمی را در هر پستی از دست دادیم. بازیکنانی را در سطح تیم ملی از دست دادیم. شرایط مالی باشگاه هم اجازه نمی‌داد. پنجره نقل و انتقالات ما هم بسته بود و نتوانستیم بازیکنان خوب بگیریم. نمی‌گویم این بازیکنان بد هستند یا مشکل دارند. وقتی بازیکنی در حد تیم ملی از دست می‌دهی، باید بازیکنی در حد تیم ملی هم جذب کنی. این اتفاق رخ نداد و بازیکنان موجود و در حد بضاعت تیم را جذب کردیم. این مشکلات همیشه وجود داشت. با همه این مشکلات فکر می‌کنم که از حیث کسب امتیاز در لیگ‌برتر خوب عمل کردیم. سال گذشته در هفته بیست و چهارم امتیاز کمتری داشتیم. از آن سمت استقلال امتیازهای بیشتری کسب کرده است. تلاشمان را کرده‌ایم. هر کاری می‌توانستیم انجام دادیم. به هر صورت اینکه تیم به این مقطع رسیده، نیازمند موشکافی و بررسی است. اینکه درباره مشکلات و سختی‌ها بگویم، کسی باور نمی‌کند و شاید قبول نداشته باشد. حق هم دارند. هواداران ما جام‌های زیادی در سال‌های گذشته دیده‌اند و دوست ندارند این تیم به جام نرسد. من مشکلات و ناراحتی‌ آن‌ها را درک می‌کنم ولی در دوران و تاریخ پرسپولیس همیشه روزهای بد هم وجود داشته و اینطور نبود که تیم هر سال جام بگیرد. شاید یک جورهایی در آن مقطع هستیم و هیچ وقت این تیم با توجه به هواداران خوبی که دارد، هیچ وقت جا نمانده و خودش را پیدا کرده و توانسته مشکلاتش را برطرف کند و باید این کار را انجام دهیم و به آینده امیدوار باشیم.

گل‌محمدی درباره توقعات از بازیکنان تیمش گفت: هیچ وقت باخت و شکست را گردن بازیکنان نمی‌اندازم. اگر تیم مشکل فنی هم دارد، قطعا مسئولیتش با من است و من گردن می‌گیریم. من با بازیکنان زندگی کردم و می‌دانم که چطور تلاش می‌کنند. چه سختی‌هایی را تحمل کردند. هیچ وقت از بازیکن ایراد نمی‌گیرم چون می‌دانم تمام تلاش خود را می‌کنند و اگر مشکل و کمبودی وجود داشته من باید جوابگو باشم که این کار را انجام می‌دهم و مسئولیت این شرایط و روزهای سختی را که هواداران می‌گذرانند با من است و بازیکنان کمتری نقش را در این مسئله دارند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان