گروه : اجتماعی

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر: از آغاز طرح نوروزی تاکنون هزار و ۳۵۰ عملیات امداد و نجات در کشور انجام شده که نیمی از آن مربوط به حوادث جاده‌ای است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور در بازدید از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای صیادلر در محور آستارا-اردبیل افزود: از آغاز طرح نوروزی تاکنون هزار و ۳۵۰ عملیات امداد و نجات در کشور انجام شده که ۷۲۰ عملیات مربوط به حوادث جاده‌ای و ترافیکی است.

مهدی ولی پور اضافه کرد: در این مدت ۶۲۱ نفر از مصدومان حوادث جاده‌ای به مراکز درمانی منتقل شدند و به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از گردشگران اسکان اضطراری داده شد.

وی با بیان اینکه در همین مدت ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از هموطنان به صورت سرپایی از خدمات کمک‌های اولیه و امداد بهره‌مند شدند گفت: بیشترین عملیات امداد و نجات به ترتیب در استان‌های خوزستان، اصفهان و مازندران انجام شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: حدود هزار و ۴۰۰ پایگاه پست موقت و سیار، با حضور ۱۳ هزار امدادگر و نجاتگر آموزش دیده در قالب ۴ هزار و ۴۱۴ تیم عملیاتی با به کارگیری حدود ۳ هزار خودروی امدادی و ۱۹ فروند بالگرد امدادی آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

وی افزود: طرح امداد و نجات جاده‌ای تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.

 

صدا و سیما

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان