گروه : دسته‌بندی نشده

کاشف خبر / مدیران و کارکنان شهرداری لاهیجان همزمان با ۲۵ اسفند سالروز شهادت شهید مهدی باکری که به نام روز شهردار نامگذاری شده از تلاش های ارزشمند رضا زنده دل شهردار لاهیجان قدردانی کردند.

کارکنان شهرداری لاهیجان با اهدا گل از زحمات زنده دل شهردار لاهیجان در زمینه توسعه شهری و توجه به وضعیت معیشتی کارکنان قدردانی کردند.

مدیران و کارکنان شهرداری لاهیجان که به صورت سرزده در اتاق کار رضا زنده دل حضور یافتند از تلاش های شبانه روزی شهردار لاهیجان در حوزه مدیریت شهری و توجه به معیشت پرسنل و پرداخت به موقع حقوق و اضافه کار و تخصیص سبدکالا در مناسبت های مختلف و آرامش بخشی به خانواده بزرگ شهرداری قدردانی کردند.

رضا زنده شهردار لاهیجان هم در این دیدار از تلاش های کارکنان شهرداری برای خدمت رسانی به شهروندان تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: امیدوارم این رضایت دلی باشد و اگر می خواهیم رضایت شهروندان را بدست آوریم اول باید رضایت خانواده خود را کسب کنیم.

وی اضافه کرد: اگر رضایت مجموعه شهرداری از سیستم شهرداری جلب شود بطور مطمئن این رضایت به بیرون انعکاس خواهد یافت و عملکرد بهتری ایجاد می شود.

زنده دل گفت: امید است این رضایت نسبی که هست دلی باشد و ما آنچه در توانمان بود برای معیشت کارکنان انجام دادیم و همه تلاش خود را به همراه کارکنان انجام خواهیم داد تا با بهره وری بالاتر در خدمت شهروندان باشیم.

شهردار لاهیجان افزود: امیدوارم سال آینده بتوانیم عملکرد چشمگیری داشته باشیم و سال آینده در چنین روزی بگوییم که تغییرات اساسی و پروژه های موثری انجام دادیم که برای مردم چشمگیر باشد.

رضا زنده دل اضافه کرد: برای من باعث افتخار است که از سوی کارکنان شهرداری چنین هدیه ای دریافت کردم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان