گروه : دسته‌بندی نشده

معاون علوم پزشکی گیلان، شهرستان های لنگرود و رضوانشهر را زرد دانست و گفت: تداوم روند کاهشی بستری ها بستگی به رعایت جدی و دقیق دستورالعمل های بهداشتی دارد.

کاشف خبر / دکتر آبتین حیدرزاده در گفت وگویی از تغییر رنگ بندی کرونایی استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: دو شهرستان رضوانشهر و لنگرود از وضعیت نارنجی خارج و زرد شدند.

وی شهرستان های صومعه سرا، بندرانزلی، لاهیجان، سیاهکل و رودبار را در وضعیت قرمز دانست و افزود: شهرستان های آستارا، تالش، ماسال، فومن، شفت، رشت، خمام، آستانه اشرفیه، املش و رودسر نیز نارنجی هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از بستری شدن ۷۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: در مجموع ۳۴۳ بیمار کرونایی بستری داریم و ۸۳ نفر بدحال هستند.

حیدرزاده، با بیان اینکه موج ششم کرونا نسبت به موج های پیشین در استان با آرامش بیشتری پیش رفت، گفت: تداوم روند کاهشی بستری ها بستگی به رعایت جدی و دقیق دستورالعمل های بهداشتی دارد.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه تعداد مبتلایان به امیکرون در موج ششم در استان بالا بود، اما به دلیل پوشش بالای واکسیناسیون شاهد آرامش بیشتری از لحاظ شدت بیماری نسبت به موج های پیشین کرونا در استان بودیم.

معاون علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه طبق برآوردهای انجام شده در موج ششم کرونا ۲۲ درصد ابتلاها در گروه سنی زیر ۳۰ سال رخ داده، عنوان کرد: بیش از نیمی از فوت شده در استان نیز یا واکسن کووید را دریافت نکرده و یا واکسن ها را به طور ناقص زده بودند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان