گروه : دسته‌بندی نشده

مدیرکل زندان های گیلان، از آزادی زندانیان خبر داد و متذکر شد: از ابتدای سال تاکنون با همکاری سپاه قدس استان و سازمان بسیج حقوقدانان بیش از ۲۱۹ زندانی را آزاد کردیم.

به گزارش کاشف خبر ، رضا محمدی اصل در حاشیه بازدید رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از زندان های استان گیلان، سند تحولی و ماموریتی که در این مسیر مشخص شده را بسیار ارزشمند دانست و اظهار کرد: یکی از تلاش ها جهت ساخت بستر اشتغال برای زندانیان و خانواده های آنان حضور کارآفرینان و صاحبنظران فن است.

وی حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور و همچنین مقامات استانی را یکی از پله های صعود در زمینه اشتغال برای زندانیان عنوان کرد و افزود: با توجه به توانمندی های بسیج و حضور جهادی در همه عرصه ها، می توانیم در جهت توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی زندانیان کمکی های شایانی کسب کنیم.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی گیلان، هر گونه تلاش برای کسب و کار خانواده های زندانیان را با آموزش مناسب برای این گروه هدف بسیار پربار دانست و عنوان کرد: اشتغالزایی برای زندانی و خانواده او فرصتی را برای بازگشت سعادتمندانه به جامعه فراهم می کند.

محمدی اصل در ادامه، از آزادی زندانیان خبر داد و متذکر شد: از ابتدای سال تاکنون با همکاری سپاه قدس استان و سازمان بسیج حقوقدانان بیش از ۲۱۹ زندانی را آزاد کردیم.

وی از کمک ۷۵ میلیون تومانی به خانواده های مددجویان خبر داد و گفت: بسته های معیشتی هر کدام به ارزش ۵۰۰ هزار تومان تحویل خانواده های زندانیان شد.

مدیرکل زندان های گیلان گیلان، همچنین از آزادی ۴۳ نفر از زندانیان مالی استان در جریان سفر رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به استان خبر داد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان