گروه : دسته‌بندی نشده

هنرمند مطرح کشوری اهل لاهیجان در بین داوران جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان

محمدعلی صادق حسنی هنرمند مطرح کشوری اهل لاهیجان به عنوان یکی از داوران بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر ؛دبیرخانه بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، هیات انتخاب بخش‌های مسابقه تئاتر خردسال، مسابقه تئاتر خیابانی، مسابقه نمایش‌های آئینی و سنتی، تئاتر فراگیر و اجرای کودکان و نوجوان زیر ۱۸سال را معرفی کرد.
محمد علی صادق حسنی ،آناهیتا غنی‌زاده، زهره بهروزی‌نیا، الکا هدایت، ناصر آویژه،هادی حسنعلی و مزدک مهیمنی آثار بخش‌های مسابقه تئاتر خردسال، مسابقه تئاتر خیابانی، مسابقه نمایش‌های آئینی و سنتی، تئاتر فراگیر و اجرای کودکان و نوجوان زیر ۱۸سال، جشنواره بیست و هفتم را ارزیابی و انتخاب خواهند کرد.
این هیات انتخاب، از میان ۲۵ اثر در بخش مسابقه خردسال، ۴۹ اثر در بخش مسابقه تئاتر خیابانی، ۳۶ اثر نمایشی آئینی و سنتی (خیمه شب بازی، نقالی و پرده‌خوانی)، ۱۰ اثر بخش تئاتر فراگیر و ۳۶ اثر بخش اجرای کودکان و نوجوانان (زیر ۱۸ سال) را ارزیابی و از میان آنها آثار بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان را انتخاب می‌کنند.
هیات انتخاب بخش‌های مذکور، جملگی از هنرمندان باسابقه عرصه هنرهای نمایشی، به ویژه نمایش کودک و نوجوان هستند.
محمدعلی صادق حسنی از کارگردانان و بازیگران باسابقه تئاتر کشور است که هم‌اکنون مسئولیت انجمن هنرهای نمایشی استان گیلان را بر عهده دارد. صادق حسنی علاوه بر حضور مداوم در عرصه تئاتر، حضور فعالی نیز در عرصه سینما و تلویزیون دارد.
بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، در اسفند ماه سال جاری، با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان