گروه : دسته‌بندی نشده

اعضای شورای اسلامی شهرو شهردار لاهیجان با سرپرست جدید فرمانداری لاهیجان دیدار کردند.

کاشف خبر / رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان دراین دیدار با قدردانی از زحمات یونس محمودی فرماندار سابق لاهیجان و تبریک انتصاب براتی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان لاهیجان، افزود: لاهیجان شهر بزرگی است و انسان های بزرگی نیز در این شهر خدمت کرده اند و امیدواریم بتوانیم با تعامل بین شورا، شهرداری و فرمانداری ، اتفاقات خوبی برای شهر رقم بخورد.
وی گفت : شورای دور ششم تا به امروز سعی کرده همراه و همگام مسئولین لاهیجان باشد چون عقیده داریم اگر تعامل نباشد نمی توانیم در شهری آرام در خدمت مردم باشیم .
رضا زنده دل شهردار لاهیجان نیز ضمن آرزوی موفقیت برای سرپرست جدیدفرمانداری لاهیجان به مشکلات اقتصادی شهرداری ها و محدود بودن اعتبارات دولتی به نسبت سالهای گذشته اشاره و گزارشی از پروژه های در دست اجرای شهرداری ارائه نمود.
فرشید فلاح مجد سخنگوی شورای شهر نیز با تبریک انتصاب براتی بعنوان سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت: ثمره تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انتخابی برای شهروندان است و لذا تعامل بین شورای شهر و فرمانداری منجر به رونق شهر و رضایت مردم خواهد شد.
وی به برخی از مشکلات لاهیجان از جمله ناهنجاری در پارکهای سطح شهر اشاره و از سرپرست فرمانداری خواست از طریق نیروی انتظامی برای پاکسازی پارکهای لاهیجان از افراد هنجارشکن در راستای تأمین آسایش و آرامش عمومی شهروندان اقدامات اساسی انجام گیرد.
فرهاد براتی سرپرست جدید فرمانداری لاهیجان نیز با اشاره به قدمت و آوازه لاهیجان در ایران و جهان ، بر تعامل و همکاری فرمانداری لاهیجان با مجموعه مدیریت شهری تأکید نمود و افزود : دغدغه همه ما تعالی و ‌توسعه شهر است و امیدواریم با تعامل و همراهی بیشتر در حل مشکلات شهر گامهای موثری برداریم.
سایر اعضای شورای اسلامی شهر نیز ضمن ابراز خرسندی از انتصاب فرهاد براتی به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان ، برای وی آرزوی موفقیت و سربلندی نمودند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان