گروه : دسته‌بندی نشده

فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری عامل درگیری و تیراندازی در این شهرستان خبرداد و گفت: یکی از طرفین درگیری به علت جراحات وارده بر اثر اصابت گلوله به بیمارستان منتقل شد.

کاشف خبر / سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” با بیان اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای مردم همواره در دستور کار مجموعه انتظامی قرار دارد اظهار داشت: پلیس با افرادی که باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی می‌شوند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری با سلاح گرم، تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت توسط ۲ نفر اراذل و اوباش و اخلال در نظم عمومی در یکی از خیابان‌های شهرستان لاهیجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اعلام اینکه در این حادثه یک نفر از طرفین درگیری به علت جراحات ناشی از اصابت گلوله به بیمارستان منتقل شد گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات فنی و اشرافیت اطلاعاتی، عامل این تیراندازی را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی از کشف یک قبضه سلاح گرم غیرمجاز و ۳ قبضه سلاح سرد از خودرو متهم خبر داد و گفت: متهم ۳۱ ساله برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی به پرونده شرارت در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ محمدی‌نسب در پایان با تاکید بر اینکه ایجاد ناامنی، عربده‌کشی و اخلال در نظم و امنیت جامعه، خط قرمز پلیس است خاطرنشان کرد: پلیس اجازه قدرت‌نمایی به هیچ شخصی را نمی‌دهد و با اینگونه افراد با اقتدار کامل برخورد می‌کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان