گروه : دسته‌بندی نشده

همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(سلام الله علیها) و روز پرستار، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان با صدور پیامی از زحمات پرستاران قدردانی کرد.

به گزارش کاشف خبر؛ در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ما همه رهین محبت و خدمات پرستاران هستیم.(مقام معظم رهبری)

سالروز ولادت حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) به عنوان روز پرستار، ادای احترام به پرستارانی است که مهربانیشان مرهمی برای بیماران و تلاششان وسیله‌ای برای بازگشت مجدد نعمت بزرگ سلامتی به آنان است.

امروز نیز در شرایط اپیدمی بیماری کووید-۱۹، پرستاران ایران اسلامی در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا با تأسی از بزرگ پرستار عالم، حضرت زینب کبری(س)، نمونه‌ای از صبر و فداکاری را در مسیر نظام سلامت کشور به نمایش گذاشته‌اند و با تقدیم دهها شهید مدافع و خادم سلامت در این راه به عنوان ستون اصلی بهداشت و درمان محسوب شده که زحمات و خدمات شبانه‌روزی این قشر زحمتکش و فداکار برکسی پوشیده نیست.

نام‌گذاری چنین روز خجسته‌ای بنام روز پرستار، افتخاری بزرگ و نشانگر اهمیت این حرفه ی ارزشمند است.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت، به ویژه اولین پرستار شهید مدافع سلامت کشور- شهیده نرجس خانعلی زاده- ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر وعشق و ایثار، حضرت زینب(س) و روز پرستار به محضر تمامی پرستاران پرتلاش، بدینوسیله مراتب تقدیر وتشکر خود را از زحمات و مجاهدتهای ارزنده این قشر شریف ابراز داشته و توفیق روزافزون همه پرستاران را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

دکتر محمدتقی نجف زاده

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان