گروه : دسته‌بندی نشده

پلیس راه گیلان : تردد گروهی دوچرخه سواران و تور‌های گردشگری بدون مجوز در جاده‌های گیلان ممنوع است.

کاشف خبر / رییس پلیس راه گیلان گفت : براساس آیین نامه راهنمایی و رانندگی انجام مسابقات ورزشی و تردد دسته جمعی دوچرخه سواران در معابر برون‌شهری و معابر شهری استان بدون مجوز مقامات صلاحیت دار ممنوع است.
سرهنگ جاور صفاری با بیان اینکه تردد گروهی و دسته جمعی دوچرخه سواران بدون رعایت قوانین رانندگی و تیم همراه در محور‌های بزرگراهی ممنوع است افزود : با توجه به اینکه سرعت وسایل نقلیه عمومی در این محور‌ها بالا است مخاطراتی برای دوچرخه‌سواران ایجاد خواهد کرد.
وی گفت : به منظور تردد ایمن دوچرخه سواران هماهنگی‌های لازم نیروی انتظامی استان با اداره کل ورزش و جوانان و هیات دوچرخه سواری انجام شده تا دوچرخه سواران با اخذ مجوز از نهاد‌های ذیربط با اطمینان خاطر وارد معابر شهری و جاده‌ای استان شوند.
رییس پلیس راه گیلان همچنین در خصوص تردد تور‌های گردشگری بدون مجوز در جاده‌های گیلان گفت: با توجه به اینکه بیشتر تور‌های گردشگری با اتوبوس و مینی‌بوس در محور‌های ییلاقی و تفرجگاهی استان تردد می‌کنند و جاده‌های کوهستانی و ییلاقی استان از ایمنی لازم برخوردار نیستند و پلیس برابر آیین نامه راهنمایی رانندگی با تردد تور‌های گردشگری بدون مجوز در این جاده‌ها جلوگیری خواهد کرد.
سرهنگ جاور صفاری افزود : پلیس برای پیشگیری از تصادف وسایل نقلیه تور‌های گردشگری در جاده‌های برون شهری استان در هماهنگی با میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی با حضور در جاده‌های استان مانع تردد تور‌های گردشگری بدون مجوز به مناطق ییلاقی و کوهستانی گیلان خواهد شد.

 

صداوسیما

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان