گروه : اجتماعی

سرانجام پس از یک ماه جدال بر سر ترکیب انتخابات هیئت رییسه شورای شهرستان لاهیجان و آبستراکسیون دو عضو شورای شهر لاهیجان در جلسات فرمانداری به جهت رسمیت نیافتن جلسه ی مذکور، فرماندار لاهیجان پای دو عضو شورای اسلامی شهر را به هیئت حل اختلاف استانداری کشاند.
به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر به نقل از گیل و دیلم‌؛ سرانجام پس از یک ماه جدال بر سر ترکیب انتخابات هیئت رییسه شورای شهرستان لاهیجان و آبستراکسیون دو عضو شورای شهر لاهیجان در جلسات فرمانداری به جهت رسمیت نیافتن جلسه ی مذکور، فرماندار لاهیجان پای دو عضو شورای اسلامی شهر را به هیئت حل اختلاف استانداری کشاند.

در صورتی که هر دو عضو شورا دلایل و مدارک قابل ارائه ای به این هیئت نداشته باشند، باید منتظر ماند و دید چه احکامی در انتظار آنان خواهد بود.
گفتنی است هیئت حل اختلاف استانداری قادر است در صورت احراز تخلف، حکم تعلیق موقت و دائم شوراهای اسلامی شهر و روستا را صادر نماید.

در هر صورت، عدم حضور نماینده شورای اسلامی شهرستان لاهیجان در انتخابات شورای استان که مسبب اصلی آن آبستراکسیون این دو عضو شورا است، مسئله ای نیست که مردم لاهیجان به همین آسانی از کنار آن بگذرند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان