انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان لاهیجان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر ؛ جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان لاهیجان در سال ۱۴۰۰ به ریاست یونس محمودی فرماندار شهرستان لاهیجان با حضورسایر اعضا ء انجمن در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
محمودی فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان لاهیجان نیز در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات رییس و کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان و همچنین همه اعضای انجمن در اجرای برنامه های فرهنگی فاخر در شهرستان ابراز امیدواری کرد و افزود: با تداوم برگزاری منظم جلسات و ارتقاء کیفیت مصوبات، میراث کتابخانه ای و کتابخوانی ارزشمندی برای آیندگان به یادگار بگذاریم و این دستاوردها را ادامه دهیم.
شهرستان لاهیجان همواره در جشنواره های مختلف به ویژه در حوزه های کتابخوانی و کتاب نویسی خوش درخشیده و مردم علاقمند به کتاب و کتابخوانی از کتابخانه های عمومی بهره برده اند.

وی همچنین با بیان اینکه نهاد کتابخانه ها تسهیل‌گر دسترسی مردم به کتاب است، اقدامات فرهنگی کتابخانه های عمومی را نیازمند حمایت های مادی و معنوی از سوی مسئولین دانست و گفت: هزینه کرد در مجموعه کتابخانه ها نوعی سرمایه گذاری برای رشد آگاهی های فردی و اجتماعی است و نتایج مثبت و سازنده آن در جامعه به وضوح نمایان می شود.
فرماندار لاهیجان گفت: کتاب و کتابخوانی یکی از ضروریات زیربنایی توسعه فرهنگی است و باید از ظرفیت های مردمی خصوصا انجمن های مردم نهاد بیشتر استفاده کنیم و ترویج کتابخوانی در اولویت مسائل فرهنگی قرار گیرد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان